  • 1. Data: 2010-10-13 21:57:58
    Temat: Dzień dobry!
    Od: Pablo <e...@...stopce>

    Dobra skonfigurowałem wreszcie te newsy.

    Witam wszystkich to raz.

    Dziękuję również wszystkim, którzy udzielali się w wątku "Sprzęgło
    fazer" założonym przez Arniego, sporo mi pomogliście, szczególnie ta
    ruska strona ze schematami i numerami części.

    No Arniemu też się należy, za forward moich maili na grupę :-)

    BTW: Jaki teraz jest standard pl-literek w usenecie? Dawno temu było
    ISO ale teraz to już chyba UTF-8 ???

    --
    Pablo
    e-mail: "From" i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2010-10-13 22:11:50
    Temat: Re: Dzień dobry!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Oct 2010 23:57:58 +0200 osobnik zwany Pablo
    wystukał:

    > BTW: Jaki teraz jest standard pl-literek w usenecie? Dawno temu było ISO
    > ale teraz to już chyba UTF-8 ???

    UTF-8

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-10-13 22:46:25
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-13 23:57, Pablo pisze:
    > Dobra skonfigurowałem wreszcie te newsy.
    >
    > Witam wszystkich to raz.

    Pablo? TEN Pablo??? ;) Witaj :) Kope lat ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 4. Data: 2010-10-13 22:48:00
    Od: Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 287 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

    > Czesc :)

    > Pablo? TEN Pablo??? ;) Witaj :) Kope lat ;)

    E wątpię, żeby to TEN, bo tu mnie jeszcze nie było, ale też całkiem
    niezły.

  • 5. Data: 2010-10-13 22:51:43
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-14 00:48, Pablo pisze:

    > E wątpię, żeby to TEN, bo tu mnie jeszcze nie było, ale też całkiem
    > niezły.

    W kazdym razie nalezysz do ginacego gatunku, co pierwszy mowi "Dzien
    dobry" i chwala Ci za to :)

    Kiedys dawno temu byl tu taki (dobry) zwyczaj, ze trzymalismy unikalne
    nicki, a Pablo juz tu i pisywal, wiec milo by bylo, jakbys cos z tym
    zakombinowal :)

    A w ogole to witaj i rozgosc sie :)

  • 6. Data: 2010-10-13 23:01:26
    Od: Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 287 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

    > W kazdym razie nalezysz do ginacego gatunku, co pierwszy mowi "Dzien
    > dobry" i chwala Ci za to :)

    Chyba jeszcze nie taki ginący skoro dwóch przedstawicieli jednego
    dnia. Tak wiem... pływamy w oceanie zasiedlonym przez neo-dzieci.

    > Kiedys dawno temu byl tu taki (dobry) zwyczaj, ze trzymalismy
    > unikalne nicki, a Pablo juz tu i pisywal, wiec milo by bylo, jakbys
    > cos z tym zakombinowal :)

    Kurde trochę lipa, popatrz na stopkę i zabunkrowany w niej adres
    e-mail, trochę mi to koncepcję psuje :-( Hmmm Co by tu wykombinić...

    > A w ogole to witaj i rozgosc sie :)

    a dziękuję. Zamierzam.

  • 7. Data: 2010-10-14 05:51:28
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-13 23:57, Pablo pisze:

    > Witam wszystkich to raz.

    Witamy Cię to dwa! ;)
    Nie przejmuj się zjebkami, mi na początku też się dostało... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 8. Data: 2010-10-14 10:51:24
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Pablo pisze:
    > Dobra skonfigurowałem wreszcie te newsy.
    >
    > Witam wszystkich to raz.

    Cześć Pablo jaki ten świat mały...
    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 9. Data: 2010-10-14 18:12:56
    Od: Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 287 roku bieżącego, moonraker zeznał(a) jak następuje:

    > Cześć Pablo jaki ten świat mały...

    faktycznie mały kurka wodna, myślałem, że tylko Arni reprezentuje tutaj
    naszą "wyspę" :P

  • 10. Data: 2010-10-14 22:10:55
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-14 07:51, falco pisze:
    > W dniu 2010-10-13 23:57, Pablo pisze:
    >
    > Nie przejmuj się zjebkami, mi na początku też się dostało... ;)

    Jakimi zjebkami - czlowiek kulturalny wszedl, "Dzien dobry" napisal, to
    zjebki nie dostaje ;) A ze nick juz tu byl, to przecie calej historii
    znac nie musi ;)