  • 11. Data: 2010-10-14 22:13:07
    Temat: Re: Dzień dobry!
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-14 01:01, Pablo pisze:

    > Kurde trochę lipa, popatrz na stopkę i zabunkrowany w niej adres
    > e-mail, trochę mi to koncepcję psuje :-( Hmmm Co by tu wykombinić...

    Dasz rade ;) juz tu sie takie rzeczy zdarzaly ;)
    Chyba najgwaltowniej przeszla burza o nick Arexa (wowczas z Gdanska) -
    pojawil sie drugi taki sam i koniec koncow zostal Wujkiem Arexem i
    wszyscy byli zadowoleni ;D

    Pokombinuj ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 12. Data: 2010-10-15 07:43:32
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 14 Paź, 20:12, Pablo <e...@...stopce> wrote:
    > Dnia 287 roku bieżącego, moonraker zeznał(a) jak następuje:

    Witam, jak napisal TW rozgosc
    No tylko z tym Pablem byś coś zrobił bo jeszcze się zbiegłes z
    powrotem Pabla z dalekiej krainy i milo by bylo co bys sie
    odroznial :)

    pozdrawiam

    Mika
    z mietłą

  • 13. Data: 2010-10-18 08:32:59
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 00:10, Tomek Wozniakowski pisze:

    > Jakimi zjebkami - czlowiek kulturalny wszedl, "Dzien dobry" napisal, to
    > zjebki nie dostaje ;) A ze nick juz tu byl, to przecie calej historii
    > znac nie musi ;)
    hehehe... ale ja nie o "nicku", tylko tak ogólnie, żeby Kolegę uodpornić
    zawczasu... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 14. Data: 2010-10-18 20:56:31
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-18 10:32, falco pisze:

    > hehehe... ale ja nie o "nicku", tylko tak ogólnie, żeby Kolegę uodpornić
    > zawczasu... ;)

    Na razie, to nowy kolega sprawia wrazenie, ze nie musi sie uodparniac,
    bo po prostu zna zasady i je stosuje :)

  • 15. Data: 2010-10-19 07:40:26
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-18 22:56, Tomek Wozniakowski pisze:

    > Na razie, to nowy kolega sprawia wrazenie, ze nie musi sie uodparniac,
    > bo po prostu zna zasady i je stosuje :)

    Zasady są po to, aby je łamać... ;)
    A tak na poważnie, to wystarczy zlewać ciepłym moczem ujadaczy a
    rozmawiać z tymi, którymi warto i/lub* jest o czym... ;)

    * Tytus teraz dobrze...? ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 16. Data: 2010-10-19 11:19:31
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "falco"
    rozmawiać z tymi, którymi warto i/lub* jest o czym... ;)
    * Tytus teraz dobrze...? ;)

    Nie do konca - powinno byc niepotrzebne skreslic
    ale idea sluszna :)

    Tytus z fabryki