  • 81. Data: 2024-07-20 08:59:48
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-07-2024 o 15:16, J.F pisze:

    > Powietrze to jedno, a słonce dokłada swoje.
    >
    > 25C w cieniu, to może być podobnie jak 19C na słońcu.

    I o tej barierze pisałem.

    > No popatrz - chłodzi, i to az za dobrze :-)

    Nie.
    Nawet gorący wiatr z pustyni sprawia że kicham.
    Nie toleruję przeciągów po prostu.

    > Klima zazwyczaj dość chlodne powietrze produkuje

    Zależy kiedy.
    Zimą dmucha ciepłym i nic to nie zmienia.
    Musi dmuchać obok, koniec i kropka.

  • 82. Data: 2024-07-20 15:09:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Jul 2024 09:44:00 +0200, w
    <1...@4...net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > [...]
    >
    > I jak sie sprawdza przy tej pogodzie?
    > Bo moja klima po 30s dmucha zimnym :-P

    U niego po 30s dmuchania zimnym zasięg spada o 50% :)

  • 83. Data: 2024-07-20 15:10:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Jul 2024 11:15:45 +0200, w <v7dasd$5jq$1@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Normalne powietrze.

    O temp. 30-35st.

  • 84. Data: 2024-08-05 02:22:01
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > I co Ci to daje w porównaniu z kabelkiem z wtyczką magnetyczną?

    To że nie muszę wpinać kabelka (nawet jakby sam się wkliknął na miejsce),
    tylko kładę telefon na ładowarkę (albo przypinam do uchwytu w
    samochodzie).

    --
    W akademiku w pokoju studenckim trwa impreza. Biesiadnicy
    raz po raz wznosza toast:

  • 85. Data: 2024-08-05 02:22:23
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Normalne powietrze.

    Może chudy jesteś i masz większą tolerancję...

    --
    Podczas zajec laboratoryjnych studentka pyta pana profesora :
    - Panie profesorze, a dlaczego transformator buczy ?

  • 86. Data: 2024-08-05 02:23:25
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Jak się przyzwyczaiłeś do życia w lodówce to tak będzie. Ja normalnie żyję.

    To nie jest kwestia przyzwyczajenia tylko wygody.

    Renault Trafic.

    --
    Uciekają zające przez Bug do Polski. Jeden z naszych zajęcy łapie
    uciekiniera i pyta o powód. Tamten odpowiada:

  • 87. Data: 2024-08-05 02:23:47
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Po co w samochodzie z nadwoziem otwartym nawiew?

    Zamknąć się nadwozia nie da? Jak pada to mokniesz?

    --
    Wchodzi lekarz po obchodzie do gabinetu i mówi do kolegów:
    - Uśmiejecie się, jak wam powiem, kto umarł...

  • 88. Data: 2024-08-05 02:24:44
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Piwo nie alkohol :-)

    Mi ani piwo, ani alkohol :)

    > Na parkingu. Wnętrze Vectra ma dość dobrze wytłumione, i silnik
    > (zużyty już mocno) jest znacznie głośniejszy na zewnątrz niz wewnątrz.
    > Ale jak okna otworzysz, to halas wnika.

    Jak zmienili mi poduszki silnika to nagle się okazało, że silnik może nie
    być wcale taki głośny :)

    Teraz to mi głównie wiatrak chłodnicy piszczy, bo łożysko poszło.

    --
    Badam pana i badam, ale wciąż nie mogę dojść przyczyny pańskiej
    dolegliwości. Przypuszczam, że to alkohol...

  • 89. Data: 2024-08-05 02:25:48
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Jedź sobie nad morze na plażę i sprawdź jak naprawdę jest.

    Na plaży masz morze, to się możesz schłodzić.

    > Można jeździć inaczej a to ciągle Twizy z jakimiś osiągalnymi
    > zastosowaniami.

    No tak, jak jeździsz w taki sposób, że Twizy się sprawdza, to super. Dla
    ciebie :)

    > To sprzedaj ten motor.

    I kupić taki z klimą? :D

    --
    Biegnie pies przez pustynie, widzi drzewo i mówi:
    - Jeśli to znowu fatamorgana to mi pęcherz pęknie!

  • 90. Data: 2024-08-05 02:27:29
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Klima zazwyczaj dość chlodne powietrze produkuje, i istotnie w nim
    > jest za zimno.

    Ja mam zwykle ustawioną na twarz, tylko w okularach przeciwsłonecznych
    jeżdżę, bo wiatr wysusza oczy. W domu też najlepiej mi się siedzi od razu
    przy klimie, jak dmucha bezpośrednio na mnie.

    --
    Najbardziej pamiętam jedną z wigilii, kiedy wyciąłem śliczne gwiazdki na
    choinkę ze skórzanej kurtki mojego taty. Pamiętam też, że mleczaki