  • 21. Data: 2024-07-17 13:44:01
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 11:57:07 +0200, io wrote:

    > Każdy kabriolet przebija klimę. Pisałem o tym za czasów Wind'a.

    No ale Twizy nie kabriolet :-P

    Poza tym wychodze ze swojego auta na ten upał ... nie wiem, jak może
    przebić :-)

    J.

  • 22. Data: 2024-07-17 14:08:38
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.07.2024 o 13:44, J.F pisze:

    > No ale Twizy nie kabriolet :-P

    Ale jest półotwarty, bez bocznych klapek się jeździ latem.

    > Poza tym wychodze ze swojego auta na ten upał ... nie wiem, jak może
    > przebić :-)

    Siedzenie w termosie jest mniej komfortowe niż na wiaterku. Dlatego
    latem ludzie te kabriolety używają otwarte. I dlatego zdejmują boczne
    klapki w Twizy.

  • 23. Data: 2024-07-17 14:12:39
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Przez te jebane elektryki bym się wyjebał. Idę sobie chodnikiem a tu
    > jakaś kurwa kabel sobie podłączyła. Gdybym patrzył w telefon to bym się
    > potknął i wyjebał bo kabel 15cm nad ziemią sobie dydnał. Kurwy
    > przebrzydłe! Następnym razem toporek wezmę.

    A i widzisz, kolejna zaleta elektryka. Elektryka przynajmniej teoretycznie
    można ładować bezprzewodowo. A spróbuj bezprzewodowo zatankować ICE :)

    --
    Badam pana i badam, ale wciąż nie mogę dojść przyczyny pańskiej
    dolegliwości. Przypuszczam, że to alkohol...

  • 24. Data: 2024-07-17 14:13:49
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Ale jest półotwarty, bez bocznych klapek się jeździ latem.

    Nie wiem jak w innych samochodach, ale w moim są otwierane szyby boczne :)
    Takie w drzwiach, czasem masz guziczek, czasem korbkę.

    --
    - Panie doktorze, mam dopiero czterdzieści lat i już jestem zupełnie
    łysy.

  • 25. Data: 2024-07-17 14:17:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nie wiem jak w innych samochodach, ale w moim są otwierane szyby boczne :)
    > Takie w drzwiach, czasem masz guziczek, czasem korbkę.

    No to może klimy nie potrzeba.

  • 26. Data: 2024-07-17 14:54:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-07-2024 o 14:13, Arnold Ziffel pisze:

    > Nie wiem jak w innych samochodach, ale w moim są otwierane szyby boczne :)
    > Takie w drzwiach, czasem masz guziczek, czasem korbkę.

    Ale toto latem bardziej się nadaje do zamykania, a nie do otwierania,
    żeby gorące powietrze nie wpadało do środka.
    Nie widzę żadnego przełożenia na klimę...

    Użyteczność żadna, kabrio to jeszcze gorszy wymysł niż szklany dach bez
    osłony.

  • 27. Data: 2024-07-17 15:34:02
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.07.2024 o 14:54, Cavallino pisze:

    > Ale toto latem bardziej się nadaje do zamykania, a nie do otwierania,
    > żeby gorące powietrze nie wpadało do środka.

    Nonsens. Powietrze w każdym zamkniętym samochodzie bardzo nagrzewa się,
    więc się otwiera choćby lekko szyby by tak nie było. Jak się ma
    szyberdach to jego otwiera. Jak otwierany dach to cały dach.
    Klimatyzacja to tylko namiastka.

    > Nie widzę żadnego przełożenia na klimę...

    Nie pierwsze czego nie widzisz.

    > Użyteczność żadna, kabrio to jeszcze gorszy wymysł niż szklany dach bez
    > osłony.

    Hehe.

  • 28. Data: 2024-07-17 15:41:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A i widzisz, kolejna zaleta elektryka. Elektryka przynajmniej teoretycznie
    > można ładować bezprzewodowo.

    Indukcyjnie czy pchać?

    > A spróbuj bezprzewodowo zatankować ICE :)

    Z kanistra?

  • 29. Data: 2024-07-17 15:42:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 15:34:02 +0200, io wrote:

> [...]
    > więc się otwiera choćby lekko szyby by tak nie było. Jak się ma
    > szyberdach to jego otwiera. Jak otwierany dach to cały dach.

    Bredzisz.
    Szyberdach to tylko namiastka klimy. Tak samo, jak otwarte okna.

    Kto ma klimę, sprawną, ten zamyka :-)

    Owszem, "wiatr we włosach", ma swój urok ... ale w jakiej temperaturze
    ?

    J.

  • 30. Data: 2024-07-17 15:51:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 17.07.2024 o 11:57, io pisze:

    > Każdy kabriolet przebija klimę.

    Taki chooj jak Batorego komin, jak wali Słońce to nawet sombrero nie
    pomoże na przegrzanie zwojów.