  • Data: 2024-07-19 15:13:33
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Jul 2024 11:45:25 +0200, io wrote:

    > Pierdolisz.

    Tych klap bocznych nie można nazwac drzwiami, jak mówimy o przepływie
    powietrza. Nic nie zamykają, nad nimi hula wiatr.

    > Sensu nie ma z powodów o których pisałem.

    Sensu nie ma, bo przez te otwarte boki zimne powietrze zaraz by
    zostało wywiane. Szkoda prądu i szkoda płacic za klimę.

    Zaraz - może się myle - które szyby zdemontowałes ?

    > By nie jeździć smrodem.

    Sa inne elektryki. Z klimą.

    Polsce

    imgw-pib-charakterystyka-wybranych-elementow-klimatu
    -w-polsce-w-lipcu-2022.pdf

    > Za długie. Gdzie tam są średnie temperatury w kolejnych latach?

    Nie znalazlem.
    Ktos to pewnie ma, ale nie znalazlem.

    J.