    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dzień bez ICE
    Date: Fri, 19 Jul 2024 01:19:29 -0000 (UTC)
    <v78etd$sg2$2@news.chmurka.net> <v78h8l$v96$1@news.chmurka.net>
    <q44thhtppyyt$.ki1s2tvrcfqh.dlg@40tude.net>
    <v78nu9$5ns$1@news.chmurka.net>
    <zvwkquvj6n2g$.1di2q31l94zqs$.dlg@40tude.net>
    <v7aj3u$qr0$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v7anfn$eoi$4@news.chmurka.net> <v7b0qr$6pn$1@news.chmurka.net>

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Nie, było o 'zamykaniu szyb by ciepło nie wlatywało'. Bo się Arnoldowi
    > wydawało, że pod daszkiem chłodniej. Tylko, że nie będzie chłodniej
    > tylko cieplej z powodów, które już omawiałem.

    Ale ja wiem kiedy jest mi chłodniej a kiedy cieplej.

    Wchodzę do nagrzanego samochodu, otwieram szyby albo nawet drzwi, żeby to
    gorące powietrze wydmuchać, a potem wsiadam i włączam klimę (zamykając
    najpierw szyby albo drzwi). Bo jak wyłączę klimę i otworzę na oścież szyby
    to nadal będzie mi za gorąco.

    > Z klimą można zrobić mniej niż na zewnątrz, ale jak już omawiałem, nie
    > jest to do niczego potrzebne w Twizy.

    To czym się to Twizy różni od mojego samochodu z otwartymi obiema szybami?

    --
    Lew zgromadził na leśnej polanie wszystkie zwierzęta i groźnie pyta:
    - Kto zabił ostatniego dinozaura??