  • 11. Data: 2011-03-16 10:42:36
    Temat: Re: Dzielne chłopaki!
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-16 09:50:16 Michał Gut

    > jesli musi byc dyspozycyjny cala noc to
    > gdzie ma ten samochod trzytmac?

    Najlepiej niech sobie wjedzie do mieszkania.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-03-16 10:58:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-16 09:04, *news-gazeta* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Mandat? Nie jestem w stanie odczytać co tam jest napisane, więc wg mnie
    > jest to ściema - nie ma opcji żeby ktoś dostał i przede wszystkim
    > przyjął mandat za omijanie dziury.

    Kolizja przy włączaniu się do ruchu.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2011-03-16 10:59:36
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Bo inaczej .. skoro dwoch funkcjonariuszy stwierdza ze wyprzedzal,
    > swiadek przyznal sie do winy i mandat podpisal, to znaczy ze
    > wyprzedzal :-)

    Jak można wyprzedzać coś co się nie rusza? W tym przypadku dziura w jezdni.
    Nie chce mi się cytować tutaj kodeksu, ale dla mnie to jest zwykle omijanie,
    a wtedy żadne linie nic do tego nie maja.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 14. Data: 2011-03-16 13:35:16
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Czasu na nieprzyjęcie mandatu? Hm...

    czego nie zrozumiales ?

  • 15. Data: 2011-03-16 13:36:10
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Na jakimś miejscu do parkowania?
    > A jak nie ma w okolicy, to niech robotę zmienia.

    doskonaly pomysl na rozwiazanie problemu szybkiego transportu krwi.

  • 16. Data: 2011-03-16 13:39:08
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Na dozwolonym miejscu :-P

    ofkors - ale osobiscie traktowalbym takie dyzurne auto jako uprzywilejowany
    parking
    np zglosic sie imo powinien do miasta zeby mu koperte wymalwoali w tym
    miejscu i po problemie.

    a zalozenie blokady na to auto uwazam za przejaw zwyklego skurwysynstwa. jak
    tak stolec cisnie tych straznikow to mogli wyslac wlascicielowi ambulansu
    liscik - nie musza blokowac auta. nie takiego.

    > A dobry prokurator kierowce ? parkujac w niedozwolonym miejscu
    > dodatkowo narazil na powyzsze zarzuty

    ze pijany pieszy wpadlby na klape bagaznika?

  • 17. Data: 2011-03-16 13:41:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Spotkać niebieskiego, to faktycznie szokujące przeżycie.

    moze mlody kierowca - taki to zawalu malo nie dostanie:)
    a moze mial denata w bagazniku:)))))))))

  • 18. Data: 2011-03-16 13:41:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ilqarp$f18$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > doskonaly pomysl na rozwiazanie problemu szybkiego transportu krwi.

    Oczywiście.
    Na pewno chętnych na pracę kierowcy jest więcej, więc nie trzeba wybierać do
    niej takich, co to nie mają gdzie parkować w trakcie dyżuru, więc nie są w
    stanie go świadczyć w sposób odpowiedni tzn. bez blokad na kołach.

  • 19. Data: 2011-03-16 13:43:57
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > do niej takich, co to nie mają gdzie parkować w trakcie dyżuru, więc nie
    > są w stanie go świadczyć w sposób odpowiedni tzn. bez blokad na kołach.

    w ogloszeniu: wymagane miejsce postojowe pod blokiem
    zartujesz:) to nie byloby zgodne z kodeksem pracy

  • 20. Data: 2011-03-16 13:53:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ilqbad$f2s$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > w ogloszeniu: wymagane miejsce postojowe pod blokiem

    Nie - za to superwysokie kary regulaminowe za pozostawienie auta w miejscu w
    którym z winy kierowcy zostanie zablokowane i kierowca przez to nie wyjedzie
    na akcję.
    A po kilku takich przypadkach posuwa dyscyplinarna z pracy.

    Oni liczyli że karetki nikt nie ruszy, więc mogą parkować gdzie popadnie.
    Tym razem się przeliczyli.

    Kiedyś widziałem coś takiego w Hiszpanii, gdzie mój przewodnik po
    Barcelonie, który uprzednio pracował jako kierowca w służbie zdrowia, wożąc
    nas po mieście parkował właśnie w ten sposób, po prostu wystawiał stosowną
    informację na druczku (odziedziczoną z poprzedniego miejsca pracy) za szybą
    i już.
    Fakt że dzięki niemu oszczędziliśmy sporo metrów na nogach, jak np. parkował
    50 m od Rambla, ale osobiście nigdy bym się nie zdecydował stanąć w taki
    sposób, np. praktycznie na zebrze.