eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDzięki za towarzystwo na trasie Szydłowiec-(prawie) Wawa... › Re: Dzięki za towarzystwo na trasie Szydłowiec-(prawie) Wawa...
  • Data: 2010-08-31 16:39:16
    Temat: Re: Dzięki za towarzystwo na trasie Szydłowiec-(prawie) Wawa...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 18:26, n...@s...com pisze:

    > A co oni sie nogami odpychali ze tak wolno ?

    O! Wreszcie czuję, że jestem na Preclu... ;)
    Dla mnie to była dobra prędkość i nie dałem się zgubić, nawet gdy
    jechali troszkę szybciej... ;)

    Tym samym dementuje kolejną informację, bo takie podróżowanie bardzo mi
    się podoba, choć kiedyś zarzekałem się, że tylko jazda do 100 daje mi
    radość... ;)

    Od maja dobijam do 10 tysiaka, choć cały czas wiem, że jestem na
    początku motocyklowej drogi, to jednak widzę po sobie, że radzę sobie
    bez porównania lepiej niż wcześniej.

    Warunek, to dobra droga z dużą przewidywalnością (boczne ekrany, dobry
    asfalt, zakręty, które wcześniej widać, itp...)

    Tak, więc ćwiczę, ćwiczę, ćwiczę i z chłodną głową wciąż do przodu... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175