eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie liniiRe: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    From: "jedrek" <j...@s...2>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Date: Thu, 15 Jan 2015 11:39:11 +0100

    "Jawi"
    > Ale tą wątpliwością swoją i swoim wyliczeniem już udowodniłeś co wiesz na
    > ten temat :)
    > Szczerze mówiąc, jeśli są tam jakieś roboty ziemne, gdzie potrzebna jest
    > dokumentacja, uzgodnienia itd, to nigdy się ta inwestycja dla Ciebie nie
    > wróci.

    Jakbym czytał pracownika orange....
    Skoro kabel ziemny już tam leży od lat to dla mnie jest oczywiste, że jest
    to już od dawna opracowane na papierze i dołożenie do instniejącego traktu
    drugiego równoległego na prawdę dla mnie nie przedstawia problemu (bo tam od
    kiedy stoi ten kontener nic się nie zmieniło aby miała tam w ziemi powstać
    siatka tysięcy innych instalacji, które by miały kolidować z dołożeniem
    kabla.... i powodować rozważania na długie lata, opracowywane nowe plany i
    dziesiątki tysięcy zł potrzebnych na taką małą inwestycję. Rozumowanie jakby
    to było centrum dużego miasta, obok duży market, podziemne parkingi, tory
    tramwajowe, linia kolejowa, rzeka, dziesiątki instalacji ziemnych wodne,
    gazowe, energetyczne, kanalizacyjne, itp. i dołożenie 30m kabla wymagałoby
    wręcz zburzenia marketu.... i rozkopania pół miasta....
    A tu tylko wieś, w bocznej dróżce stoi sobie kontener i wielka bezradność bo
    nic się nie da zrobić...żeby ze słupa wejść jedną, brakującą parą miedzianą
    do kontenera.
    Rozważania masz takie jak pseudo rząd polski, wszystko skomplikowane,
    niewykonalne.
    W normalnych krajach na większych zadupiach podłączają (i dziwnym trafem się
    im to opłaca) w Polsce się nic nie dla orange.
    UPC też powinno ich tropem lagę położyć w bloku gdzie są 3 dostawcy
    internetu.
    Bo przecież po co mamy podłączać prywatnego jak on do konkurencji ucieknie
    za rok.
    A orange na wsi jest JEDNO, zero konkurencji kablowej i dalej nic się nie
    opłaca.