  • Data: 2011-01-29 11:43:35
    Temat: Re: Dziadki znowu atakują
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:ihv658$dc7$1@mx1.internetia.pl...
    > Ależ oczywiście. Nic nie musisz udowadniać, a statystyka jest Twoim
    > wrogiem albo przyjacielem - w zależności od tego, co będziesz próbował
    > twierdzić. Nie jest ważne meritum zagadnienia, tylko Twoja teza o
    > bezpiecznych dzieciach.

    Najwyrazniej musisz pocwiczyc czytanie ze zrozumieniem. Od zawsze twierdze,
    ze publikowane statystyki nie oddaja prawdy o przyczynach i sprawcach
    wypadkow.

    > Kiepska ironia - mowa była o młodych i dziadkach, a nie o dzieciach w
    > wieku przedszkolnym.

    Wysmiewana przez Ciebie "teza" o dzieciach wprost wynika ze statystyk, na
    ktore sie powolujesz.
    I swiadczy o tym, ze cala statystyka jest do dupy, bo wnioski co do
    wypadkogennosci poszczegolnych grup moznaby wyciagac porownujac liczbe
    wypadkow z liczba kierowcow w poszczegolnych grup wiekowych, a nie
    populacja. Przyklad dzieci pokazuje, jak takie porownanie falszuje
    rzeczywistosc. I to samo dotyczy dziadkow, poniewaz, jak sam dobrze wiesz -
    wielu dziadkow nie jezdzi samochodami. Za to mlodzi w obecnych czasach
    rzadko kiedy nie jezdza....
    Moze napiszesz, gdzie w powyzszym twierdzeniu tkwi wedlug Ciebie blad?

    > Poszukaj w archiwum - była dyskusja na ten temat.

    Jasne, wszystko juz bylo. Zenujaca proba unikniecia dyskusji, jak sie nie ma
    argumentow.

    > Potwierdzasz to co napisałem wcześniej. Usłyszałeś coś od agenta
    > i bez żadnej weryfikacji przedstawiłeś to jako prawdę objawioną ;)

    ROTFL! Oczekujesz pisma z pieczecia? A powinna byc z kancelarii prezydenta,
    czy wystarczy premier?

    Chcesz weryfikacji, to ja przeprowadz. Ja mam gleboko gdzies, co zrobisz z
    informacja, ktora podalem jako ciekawostke.

    --
    Axel