  • 31. Data: 2011-09-10 23:15:35
    Temat: Re: Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    ble <m3s(alele)m1et\@(ble)p1o1c1zta.o1n1et.p2l> napisał(a):

> [...]
    > pokazuje zasieg 200 km. Srednie spalanie na dystansie ostatnich 1500 km
    > pokazuje na poziome 7l/100km. Wskaznik pokazuje 1/4 zbiornika, ktory ma
    > 45l. Czyli na oko mam 14l w zbiorniku moze wiecej. Spodziewalem sie
    > kupic okolo 30 l.
    > Jakim cudem nalalo mi sie 41? Nigdy nie mialo to miejsca w takich
    > okolicznosciach. 40 wchodzi jesli juz zapali sie lampka rezerwy, a to
    > wczoraj nie mialo miejsca.
    >
    > Teraz pytanie. Czy ktos skladal reklamacje w takich przypadkach. Jest
    > jakas szansa na wygranie? Odpuscic sobie?

    Mi do reno wchodzi 83lirty przy baku 80l (i dojechało)
    a gaz raz mi się udało zatankować 43.5 litra czy coś około do butli 45l

    ale nie dochodziłem o co chodzi

    pozdrawiam

  • 32. Data: 2011-09-10 23:31:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Sep 2011 22:02:53 +0200 osobnik zwany Skimir
    wystukał:

    > Tak, tylko, że tona paliwa w temperaturze 30stC będzie mieć więcej
    > litrów niż tona tego samego paliwa ale w temperaturze np 10stC.

    a co to ma do tego, że masz cenę podaną za litr i płacisz ile wlejesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2011-09-10 23:32:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Sep 2011 19:45:46 +0200 osobnik zwany Krzysiek
    Kielczewski wystukał:

    > Między pistoletem a bakiem się spienia. Czasem mniej, czasem więcej.

    I jak to ma zależeć od pompy i wpływać na pomiar, który jest 3 metry rury
    wcześniej?

  • 34. Data: 2011-09-10 23:54:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-10, masti <g...@t...hell> wrote:

    > I jak to ma zależeć od pompy i wpływać na pomiar, który jest 3 metry rury
    > wcześniej?

    Na pomiar wcale, ale na moment odbicia przez pistolet jak najbardziej
    może wpłynąć.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2011-09-11 00:15:38
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "pawik" <p...@t...pl> wrote in message news:j4fali$oas$1@usenet.news.interia.pl...
    > Niestety stacje oskubuja nas na jakies 3-5% na kazdym litrze wskazywanym
    > przez dystrybutor.

    wez sobie kanister 20l, sprawdz dokladnie ile do niego wlejesz
    (najprosciej: zwaz na porzadnej wadze, nalej do pelna zimnej wody,
    zwaz znowu i odejmij pierwszy pomiar) zajedz na stacje i nalej do pelna
    czego tam chcesz

    przy podawanych przez ciebie 3-5% powinienes miec od 0,6 do 1 litra
    mniej, wiec ciezko o przeoczenie tego, imho nierealne zupelnie
    zeby na stacji mogli tak w kulki leciec

  • 36. Data: 2011-09-11 21:56:05
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-10 23:15, Michał pisze:

    > Mi do reno wchodzi 83lirty przy baku 80l (i dojechało)
    > a gaz raz mi się udało zatankować 43.5 litra czy coś około do butli 45l
    >
    > ale nie dochodziłem o co chodzi
    >

    > pozdrawiam

    Mi kiedyś na stacji orlenu, nie pamiętam już gdzie to było ale okolice
    Pionek do zbiornika LPG, gdzie przy totalnie pustym wchodziło 49l, wleli
    48l a miałem jeszcze na oko ze 100km zasięgu (spalanie jakieś 11l/100km)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 37. Data: 2011-09-16 13:37:04
    Temat: Re: Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie _ EOT
    Od: ble <""m3s(alele)m1et\"@(ble)p1o1c1zta.o1n1et.p2l">

    Zamykam watek. Sprawa sie rozwiazala.
    Mieli racje Ci, ktorzy pisali iz prawdopodobnie wypelniony zostal
    kanal/rurka odpowietrzenia zbiornika. Moze ktos to wytlumaczy lepiej...

    Powoli koncze ten zbiornik, a dystans mam juz ponad 620 km co nie jest
    normalna wartoscia dla "normalnie" zatankowanego auta. Wniosek jest
    taki, ze rzeczywiscie weszlo tak duzo paliwa.