  • Data: 2011-09-10 11:30:59
    Temat: Re: Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie
    Od: pawik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    At 09 Sep 2011 09:46:27 +0200 wrote:
    > Witam,
    > wczoraj podjechalem na stacje Orlenu w Krakowie zeby zatankowac paliwo.
    Dluzsza trasa i nie chcialem tego zostawiac na nastepny dzien. Komputer
    pokazuje zasieg 200 km. Srednie spalanie na dystansie ostatnich 1500 km
    pokazuje na poziome 7l/100km. Wskaznik pokazuje 1/4 zbiornika, ktory ma
    45l. Czyli na oko mam 14l w zbiorniku moze wiecej. Spodziewalem sie kupic
    okolo 30 l.
    > Jakim cudem nalalo mi sie 41? Nigdy nie mialo to miejsca w takich
    okolicznosciach. 40 wchodzi jesli juz zapali sie lampka rezerwy, a to
    wczoraj nie mialo miejsca.

    > Teraz pytanie. Czy ktos skladal reklamacje w takich przypadkach. Jest
    jakas szansa na wygranie? Odpuscic sobie?

    > Pozdrawiam wszystkich.

    Niestety stacje oskubuja nas na jakies 3-5% na kazdym litrze wskazywanym
    przez dystrybutor. I nie wierze juz w bajki, ze komp w aucie zle liczy,
    ze tempratura, ze spienianie sie paliwa, ze tamto, ze siamto. Na grubo
    ponad 100 tankowan tylko 2 razy obliczone spalanie zgadzalo sie z tym
    podawanym przez komputer pokladowy. Zawsze jest wyzsze to obliczone. Od
    dluzszego czasu wiec uznaje za wiarygodne wskazania kompa, a obliczone
    sluza mi tylko dla celow porownawczych. I za kazdym razem wk...m sie
    niemilosiernie ze place za wiecej litrow niz powinno wejsc do baku. I co
    ciekawe im nizsza cena benzyny na danej stacji tym wieksza roznica w
    spalaniach.

    Pawik