  • 51. Data: 2010-02-23 12:21:23
    Temat: Re: Dyskryminacja ze wzgledu na marke???
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    kurde o czym my wogole gadamy??
    w poscie wyzej było napisane o wyprzedzaniu nie o zmianie pasa, ja pisze o
    wyprzedzaniu, ktos tam pisałe że się nie dał wyprzedzić...i ja do tego
    nawiązałem
    o zmianie pasa nie czytałem nic..

> [...]
    uchu-drogowym/prawo-

  • 52. Data: 2010-02-23 12:21:43
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    W dniu 2010-02-22 23:33, mo pisze:
> [...]
    > kilometrów, dość długa droga do pracy codziennie, czasem jakieś dłuższe
    > wyjazdy, morze, góry.
    >
    > Powiem tak, wolno nie jeżdżę, z małego silniczka tankując dobre paliwo
    > da się jednak sporo wyciągnąć, na pewno zawalidrogą nie jestem,
    > samochodu nie zmieniam, bo małe łatwo zaparkować w centrum, bo samochód
    > dla mnie wyłącznie narzędzie a nie sposób lansowania się, dlatego do
    > czasu, kiedy jeździ nie chce mi się szukać, ewentualnie zapożyczać a
    > oszczędności zawsze idą na coś innego ale nie w tym sprawa.

    Ogolnie kierowcy gorszych samochodow sa traktowani gorzej.
    Kierowcy przyjmuja, ze gorszy samochod to biedniejszy kierowaca,
    biedniejszy kierowaca to glupszy czlowiek(nieudacznik), glupszy czlowiek
    to mniej wartościowa jednostka(placi mniejsze podatki).

  • 53. Data: 2010-02-23 12:23:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Chevy wrote:

    > kurde o czym my wogole gadamy??
    > w poscie wyzej by?o napisane o wyprzedzaniu nie o zmianie pasa, ja pisze
    > o wyprzedzaniu, ktos tam pisa?e ?e sie nie da? wyprzedziae...i ja do tego
    > nawi?za?em
    > o zmianie pasa nie czyta?em nic..

    "Gadamy" o definicji wyprzedzania.

    --
    cokolwiek

  • 54. Data: 2010-02-23 12:27:42
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    ok, w takim razie sie wyłączam bo nie sledziłęm od początku wątku i nie
    zrozumiałem dyskusji

  • 55. Data: 2010-02-23 12:28:03
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    > Ile razy widziałeś go w Polsce? ;]

    W tym tygodniu okolo 4, ale to chyba ten sam ;))

  • 56. Data: 2010-02-23 12:33:44
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-23 12:04, to pisze:

    > Nie bredź, chodzi o wyprzedzanie zaraz ZA progiem, kiedy jest oczywiste,
    > że każdy będzie przyspieszał. Typowe burackie zachowanie, o ile
    > oczywiście wyprzedzający nie ma 4 s do setki.

    Spróbuj sięgnąć dalej niż czubek własnego nosa! Może uda Ci się
    dostrzec, że póki co to Ty jesteś "burakiem"* w "złomie"*

    Tymczasem EOT

    * - Twoje określenia

    --
    pozdrawiam
    Hubertus Blues

  • 57. Data: 2010-02-23 12:37:54
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    kurde wiecie co ?? strasznie mnie wkurzają bałwani co to własnie myślą że są
    panami szos bo mają 250KM pod maską ... i oni teraz pokaza jak sie jezdzi
    autem

    kurde jedzie żuk i widać ze ja też chce wyprzedzic tylko nie ma miejsca,
    jade środkiem albo nawet już mam wrzucony lewy kierunek a bałwan tak czy
    siak musi być pierwszy... na szczęscie moja auto nie jest słabe i takimi
    ludzmi się nie przejmuje tylko zaczynam wyprzedzanie...

  • 58. Data: 2010-02-23 12:39:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
    > tak się wciołem w dyskusje i nie wiem czy dobrze

    Odpowiada się pod cytatem.

  • 59. Data: 2010-02-23 12:43:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    Hubertus Blues wrote:

    > Spróbuj sięgnąć dalej niż czubek własnego nosa! Może uda Ci się
    > dostrzec, że póki co to Ty jesteś "burakiem"* w "złomie"*

    Zabrakło "argumentów"?

    --
    cokolwiek

  • 60. Data: 2010-02-23 12:44:39
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    > Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
    >
    > Odpowiada się pod cytatem.

    dobra dobra, mała wpadka, juz sie nie wymadrzaj