  • 61. Data: 2010-02-23 12:47:28
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    news:4b83b90a$1@news.home.net.pl...

    > Przede wszystkim polega na tym, żę:
    >
    > Art. 24. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem
    > upewnić się w szczególności, czy:
    >
    > 1. ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do wyprzedzania bez
    > utrudnienia komukolwiek ruchu;

    A nie wpadło Ci do głowy że gdyby wyprzedzani nie przyspieszali , tylko
    poruszali sie ze stałą predkością to dałby rade wyprzedzić?
    Na tym to polega i takie mamy prawo - wyprzedzajacy ma prawo spodziewać sie
    ze wyprzedzany bedzie jechał ze stałą predkością i może stosownie do tego
    podjąc decyzje o wyprzedzaniu.

  • 62. Data: 2010-02-23 12:56:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości

    > dobra dobra, mała wpadka, juz sie nie wymadrzaj

    Grzeczniej synku, pyskować to sobie mamusi możesz.
    A w takich sytuacjach mówi się "przepraszam".

  • 63. Data: 2010-02-23 13:06:54
    Od: " Lopez" <s...@W...gazeta.pl>

    mo <t...@t...pl> napisał(a):

    > Nikt też nie próbuje w trasie wyprzedzać na trzeciego i na siłę -tak na
    > wszelki wypadek, nie ma takiej sytuacji jak ostatnio, kiedy pod dość długą
    > górę wyprzedzić chciał mnie jakiś duży VAN, ale źle ocenił chyba swoje
    > możliwości i brakło mu mocy podczas wyprzedzania, ja w Matizie też miałem
    > max tego co mogłem z niego wykrzesać pod górę i jechaliśmy tak obok siebie
    > spory kawałek drogi aż zrezygnował.

    Czyli dodałaś gazu jak zaczął Cię wyprzedzać?
    Bo nie ma innej możliwości!!!!

    Masz jakieś kompleksy Człowieku i jeszcze CELWO prowokujesz niebezpieczne
    sytuacje.

    Jesteś przykładam na to, że wszyscy kierowcy powinni przechodzić badania
    psychiatryczne.

    Jak mam Skodę Falekę ale nie mam kompleksów, wpuszczam wszystkich aby nie
    tamowali ruchu, chętnie zjeżdżam do prawej jak ktoś mnie wyprzedza a jak
    trzeba to i zdejmę nogę z gazu, uśmiecham się do innych i żyje mi się całkiem
    nie źle. Też tak spróbuje może nie będzie żyło Ci się lepiej ale przymałej
    nikogo nie zabijesz!!!!

    Lopez

  • 64. Data: 2010-02-23 13:18:22
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Bo dalej przyspieszaliście?
    > No to ewidentnie złamaliście przepis.

    > A co znaczy zwolnić?
    > Bo jeśli masz na myśli "przestać cisnąć na gaz" to oczywiście że tak.

    > Oczywiście.
    > Na tym to polega.

    Aha czyli z drogi śledzie bo król jedzie.

  • 65. Data: 2010-02-23 13:19:23
    Od: artim <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-23 12:47, Paweł Ubysz pisze:

> [...]
    > Na tym to polega i takie mamy prawo - wyprzedzajacy ma prawo spodziewać
    > sie ze wyprzedzany bedzie jechał ze stałą predkością i może stosownie do

    Jeżeli jedzie ze stałą prędkością to oczywiście masz rację, ale

> [...]
    > decyduje się że on jeszcze nas obu weźmie bo nasze przyspieszanie
    > jest za małe. Gdzies w połowie pomiędzy mną a audi kapnął się że nie

    czyli Oni nie jechali ze stałą prędkością, tylko przyspieszali, więc
    czego spodziewał się wyprzedający...?

  • 66. Data: 2010-02-23 13:20:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na tym to polega i takie mamy prawo - wyprzedzajacy ma prawo spodziewać
    > sie ze wyprzedzany bedzie jechał ze stałą predkością i może stosownie do
    Zgadzam się ze przyspieszanie podczas wyprzedzania jest chamstwem. Ale tu
    mowa że wyprzedzający zaczyna manewr podczas gdy auta przed nim
    przyspieszają.

  • 67. Data: 2010-02-23 13:24:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Aha czyli z drogi śledzie bo król jedzie.

    Jak masz problem z tym, że ktoś Cię wyprzedza, do tego stopnia że wolisz
    generować niebezpieczne sytuacje, to lepiej pozostań przy kierownicach do
    konsoli.
    Na drodze jesteś zabyt dużym zagrożeniem.

  • 68. Data: 2010-02-23 13:24:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "artim" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli jedzie ze stałą prędkością

    Gdzie masz ten warunek w przepisie?

  • 69. Data: 2010-02-23 13:25:00
    Temat: Re: Dyskryminacja ze wzgledu na marke???
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "artim" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > czyli Oni nie jechali ze stala predkoscia, tylko przyspieszali, wiec czego
    > spodziewal sie wyprzedajacy...?

    Ze wyprzedzany, zgodnie z PoRD, nie bedzie przyspieszal, kiedy jest
    wyprzedzany.

    --
    Axel

  • 70. Data: 2010-02-23 13:27:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Zgadzam się ze przyspieszanie podczas wyprzedzania jest chamstwem. Ale tu
    > mowa że wyprzedzający zaczyna manewr podczas gdy auta przed nim

    Wtedy wyprzedzić jest zazwyczaj najłatwiej, zwłaszcza gdy wyprzedza się
    jakąś ślamazarę, typu ciężarówka.
    Choćby z tego powodu, że manewr odbywa się przy niższej prędkości, a więc
    siłą rzeczy jest więcej czasu na wszystko, z reakcjami na jakieś pomysły
    włącznie.