  • 41. Data: 2010-02-23 11:59:57
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > A powinieneś, bo miałeś zakaz przyspieszania od kiedy gość
    > rozpoczął wyprzedzanie.

    A tak na marginesie: jeśli już trzymasz się tak literalnie
    prawa to pokaż przepis, który zabrania przyspieszania już w
    momencie, kiedy wyprzedzający wyskoczył na lewy pas ;-).

  • 42. Data: 2010-02-23 12:02:45
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > LOL
    > Z czego wynika taki obowiązek?
    > Wlekłeś się przed zakrętem, będziesz się wlókł za nim.
    > Gdyby było inaczej, nie jechałby tuż za Tobą, żeby brać się za
    > wyprzedzanie.

    Nie wlekłem się tylko stałem na światłach na czerwonym. Ten z tyłu nadjechał
    po pewnym czasie. Potem zielone, zakręt ja się rozpędzam na max, przede mną
    jeszcze audi które też przyspiesza z tym samym przyspieszeniem. No i wtedy
    koleś w Golfie decyduje się że on jeszcze nas obu weźmie bo nasze
    przyspieszanie jest za małe. Gdzies w połowie pomiędzy mną a audi kapnął się
    że nie da rady. Mieliśmy wtedy zwolnić i dać się wyprzedzić? Może i tak
    kodeks drogowy nakazuje ale dla mnie zachowanie golfiarza było zwykłym
    cwaniactwem.

  • 43. Data: 2010-02-23 12:04:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Hubertus Blues wrote:

    > Rozumiem. A Ty? Rozumiesz, ze jak ktoś Cię wyprzedza to pewnie chce
    > jechać szybciej niż Ty a nie koniecznie chce obrazić Ciebie, Twoją
    > rodzinę ani Twoich przodków do 4 pokolenia wstecz? Nie chce też pokazać
    > Ci że jest lepszy, albo ma większy,...ehk.... metraż? Wyprzedzanie nie
    > jest atakiem na Twoją dumę i jako takie nie jest naganne moralnie nie
    > tylko wtedy gdy Ty wyprzedzasz ale również wtedy gdy Ty jesteś
    > wyprzedzany.

    Nie bredź, chodzi o wyprzedzanie zaraz ZA progiem, kiedy jest oczywiste,
    że każdy będzie przyspieszał. Typowe burackie zachowanie, o ile
    oczywiście wyprzedzający nie ma 4 s do setki.

    --
    cokolwiek

  • 44. Data: 2010-02-23 12:05:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    bartekkr wrote:

    > To nie jechales Grand Cherokee SRT8 ;) 5 sekund do setki. W
    > konfiguratorze dodalem wszystko, co sie tylko dalo i wyszlo $44,335. W
    > Polsce kosztuje ponoc ponad 300000z?.

    Ile razy widziałeś go w Polsce? ;]

    --
    cokolwiek

  • 45. Data: 2010-02-23 12:08:22
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    tak się wciołem w dyskusje i nie wiem czy dobrze rozumieme temat ale jezeli
    chodzi o przepisy to ejst wyraznie napisane ze jezeli ktos rozpoczal manewr
    wyprzedzania to nie wolno! przyspieszać a w razie konieczności nawet
    zwolnić!

    pozdro

  • 46. Data: 2010-02-23 12:09:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > jeszcze nas obu weźmie bo nasze przyspieszanie jest za małe. Gdzies w
    > połowie pomiędzy mną a audi kapnął się że nie da rady.

    Bo dalej przyspieszaliście?
    No to ewidentnie złamaliście przepis.

    > Mieliśmy wtedy zwolnić

    A co znaczy zwolnić?
    Bo jeśli masz na myśli "przestać cisnąć na gaz" to oczywiście że tak.

    >i dać się wyprzedzić?

    Oczywiście.
    Na tym to polega.

  • 47. Data: 2010-02-23 12:10:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Chevy wrote:

    > tak sie wcio?em w dyskusje i nie wiem czy dobrze rozumieme temat ale
    > jezeli chodzi o przepisy to ejst wyraznie napisane ze jezeli ktos
    > rozpoczal manewr wyprzedzania to nie wolno! przyspieszaae a w razie
    > konieczno?ci nawet zwolniae!

    Przeczytaj sobie definicje wyprzedzania, wyprzedzanie to nie to samo co
    zmiana pasa na lewy.

    --
    cokolwiek

  • 48. Data: 2010-02-23 12:15:23
    Temat: Re: Dyskryminacja ze wzgledu na marke???
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    prosze bardzo ....
    pkt 6

    http://www.prawo-przepisy-ruchu.automoc.pl/prawo-o-r
    uchu-drogowym/prawo-o-ruchu-drogowym/oddzial-6-wyprz
    edzanie.html

  • 49. Data: 2010-02-23 12:16:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Oczywiście.
    > Na tym to polega.

    Przede wszystkim polega na tym, żę:

    Art. 24. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem
    upewnić się w szczególności, czy:

    1. ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do wyprzedzania bez
    utrudnienia komukolwiek ruchu;

    --
    cokolwiek

  • 50. Data: 2010-02-23 12:17:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Chevy wrote:

    > prosze bardzo ....
    > pkt 6
    >
    > http://www.prawo-przepisy-ruchu.automoc.pl/prawo-o-r
    uchu-drogowym/prawo-
    o-ruchu-drogowym/oddzial-6-wyprzedzanie.html

    To jest definicja wyprzedzania? Piłeś?

    --
    cokolwiek