  • 121. Data: 2010-02-23 16:20:16
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: marjan <k...@g...com>

    JanuSz pisze:

    > http://www.autocentrum.pl/prawo-jazdy/wyklady-teoret
    yczne/wyprzedzanie/

    > W zasadzie jeśli są dwa pasy, na jednym samochody przyspieszają
    > bardziej, niż na drugim, to te przyspieszające bardziej wyprzedzają.

    No właśnie.

    > Tym niemniej brak tutaj zagrożeń, natomiast jazda 5 km/h rzeczoną
    > kijanką stwarza utrudnienia.

    Ale zabronione jest przyspieszanie pojazdu wyprzedzanego.

    Oczywiście wiem, że szukam kwadratowych jaj, jednak tylko po to, żeby
    udowodnić, że w takich (i TYLKO takich) przypadkach przepis zabraniający
    przyspieszania pojazdowi wyprzedzanemu jest absurdalny, głupi i bez sensu.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 122. Data: 2010-02-23 16:24:29
    Od: JanuSz <j...@p...NO-SPAMonet.pl>

    marjan pisze:

    > Oczywiście wiem, że szukam kwadratowych jaj, jednak tylko po to, żeby
    > udowodnić, że w takich (i TYLKO takich) przypadkach przepis zabraniający
    > przyspieszania pojazdowi wyprzedzanemu jest absurdalny, głupi i bez sensu.

    Nie będę zaprzeczał.

  • 123. Data: 2010-02-23 16:26:24
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Axel pisze:
    > ROTFL! I wszyscy czytaja napisy na klapie? TU mnie rozwaliles...
    > Raczej stawialbym na to, ze mimo wszystko ludzie coraz lepiej jezdza przez
    > ostatnie lata (przynajmniej w DC).

    z tym czytaniem z klapy to faktycznie raczej przegięcie, ale jeśli o
    poprawę jazdy kierowców z wawy to się nie zgodzę, cały weekend spędziłem
    w wawie i trochę buraków się naoglądałem, zwłaszcza tych co mnie
    poganiali jak jechałem powoli po wyrwach które dla nich widać nie
    stanowią przeszkody, hmm może auta służbowe lub leasingowe :)

    --
    krzysiek82

  • 124. Data: 2010-02-23 16:33:47
    Od: marjan <k...@g...com>

    Cavallino pisze:

    > Od razu wyślij się do konwencji, która mówi, że o wyprzedzaniu w takich
    > warunkach nie ma mowy.

    Mógłbyś podać konkretny artykuł? Rozumiem, że mówisz o konwencji
    wiedeńskiej, ale na pierwszy rzut oka nic takiego nie znalazłem.

    > Nie byłem, ale wątpię.

    Dość długo śledzę grupę, wydawało mi się że Ty z Włocławka. Widać coś mi
    się pomyliło, sorki.

  • 125. Data: 2010-02-23 16:38:07
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 23 lut 2010 o 12:05 GMT, to napisał(a):

    > Ile razy widziałeś go w Polsce? ;]

    Czy forestera zakwalifikujesz jako SUVa?

    za ok 120-130tys masz auto, ktore ma do setki 7sek... z 2.5l turbo

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 126. Data: 2010-02-23 16:51:19
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Brzezi pisze:

    > Czy forestera zakwalifikujesz jako SUVa?
    >
    > za ok 120-130tys masz auto, ktore ma do setki 7sek... z 2.5l turbo

    Jako SUVa (rekreacyjno-terenowy) nie ale jako SUWa
    (rekreacyjno-sportowy) tak. Swoja droga wyglada jak kupa (ale o gustach
    sie nie dyskutuje), silnik awaryjny i gowno warty a 7s to nie robi
    zbytnio wrazenia, bo byle BMW 330i Touring zrobi wiatrak z tego, nie
    mowiac o Audi A4 2.0TFSI 211KM czy bardzo niesportowym 3.0TDI w tej
    samej budzie. Fakt, kasa inna 330i czy A4 3.0TDI ale 2.0TFSI jest w
    podocnej cenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 127. Data: 2010-02-23 17:01:50
    Temat: Re: Dyskryminacja ze wzgledu na marke???
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    manewr wyprzedzania rozpoczyna sie od momentu kiedy ty juz zmieniasz pas
    ruchu, wiec wyprzedzanie trwa :)

    ale tak jak mowisz mozna to dwojako zrozumiec

  • 128. Data: 2010-02-23 17:02:50
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    synek mamusi to ty jestes, po 2 na przepraszam i szacunek trzeba sobei
    zasłużyc jak narazie ty mnie możesz w dupe pocałować

  • 129. Data: 2010-02-23 17:07:05
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    kurde ta dyskusja do niczego nie prowadzi
    cwaniaki i tak beda sie tłumaczyć na swoj sposób
    i niczego ich to nie nauczy, moga auto rozwalic 3 razy i tez sie niczego nie
    naucza bo nawet jak bedzie ich wina to pojda w zaparte ze nie.... no bo jak
    taki kierowca moze sie pomylic ...

  • 130. Data: 2010-02-23 17:12:01
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hm0k01$luq$1@node1.news.atman.pl...

    > To jak masz nie slabe auto to nie zbieraj sie do tego wyprzedzania jak
    > sojka za morze tylko wyprzedzaj, bo kurwicy mozna dostac jak jedzie taki
    > przyklejony do TIRa/dostawczaka, miejsca nie zostawi, wyprzedzic sie nie
    > da i wlecze sie kilometrami, bo ON CHCE WYPRZEDZIC. Nie umiesz wyprzedzic
    > to daj wyprzedzic innym a sam na kursy doszkalajace sie udaj.
    > A za nie upewnienie sie czy ktos nie wyprzedza i zajechanie mu drogi
    > (kierunkowskaz nie upowaznia do zajezdzania) to mozna dostac mandat a w
    > najlepszym wypadku jak trafisz na nerwowego to dostac w ryj.

> [...]

    ty bałwanie, własnie napisałes że nie umiesz wyporzedzać ja ja mam
    kierunkowskaz to wyraznie sygnalizuje ze zamierzam wyprzedzać a taki bałewan
    jak ty mimo tego siedzi 10 cm na dupie i debila z siebie robi... jak mam
    pusto albo ktos z naprzeciwka robi margines to jade ale nie na chama, nie
    wszyscy sa takimi prostakami jak ty matole.
    Własnie o takich jak ty pisałem: krolowie szos, widzicie tylko czubek
    własnego nosa reszte macie w powazaniu
    a tak naprawde idiotów z siebie robicie.
    Wyzej sracie niz dupy macie taka prawda.

    KURWA!! JAK JA NIE NAWIDZE CWANIACTWA !!!