  • Data: 2010-02-23 21:24:28
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
    news:hm0s7r$i9n$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > z tym czytaniem z klapy to faktycznie raczej przegięcie, ale jeśli o
    > poprawę jazdy kierowców z wawy to się nie zgodzę, cały weekend spędziłem w
    > wawie i trochę buraków się naoglądałem, zwłaszcza tych co mnie poganiali
    > jak jechałem powoli po wyrwach które dla nich widać nie stanowią
    > przeszkody, hmm może auta służbowe lub leasingowe :)

    W porownaniu z tym, jak sie jezdzilo kilka lat temu, jest lepiej, a w
    porownaniu do tego, co sie dzialo 10 lat temu to duza poprawa. Srednia
    kulturalnego zachowania na jezdni rosnie, niestety zwieksza sie liczba
    jezdzacych skrajnie chamsko.
    A co do poganiania? No coz - odpowiem za siebie: jezdze od wielu lat
    samochodami prywatnymi (sluzbowy z kierowca, ale tylko w godzinach pracy
    ;-P) ale nie uwazam samochodu za lokate kapitalu, tylko za narzedzie do
    szybkiego przemieszczania sie. I dlatego wkurzaja mnie kierowcy, zwalniajacy
    do 3km/h przed progami zwalniajacymi, ktore ja przejezdzam 40 km/h bez
    protestow zawieszenia (i nie jezdze terenowka). Ale - ja takich nie poganiam
    (bo wiem, ze poganianie najwyzej spowoduje jeszcze wolniejsza jazde),
    najwyzej staram sie wyprzedzic.

    --
    Axel