  • Data: 2010-02-23 20:11:20
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Chwalba pisze:
    > On Mon, 22 Feb 2010 23:50:01 +0100, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Najprzyjemniej się jeździ Vectrą. Najlepiej czarną :-)

    Nie wiem co w tym najprzyjemniejszego.
    Jeździłem kiedyś "policjnym" mondeo Mk2, teraz jeżdżę również
    "policyjną" srebrną Vectrą i wcale nie jest to wcale takie fajne. Po
    prostu jeżdżenie po mieście 35km/h już mi się znudziło, bo zazwyczaj do
    tylu zwalnia kierowca który zobaczył mnie w tylnym lusterku.
    Przez krótki czas nawet było to śmieszne, ale po jakimś czasie staje się
    męczące.
    Jeszcze tylko czekam kiedy próbujący się obejrzeć za siebie kierownik w
    coś przywali.