  • Data: 2016-01-02 12:00:45
    Temat: Re: Dyskretny XOR
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AlexY napisał:
> [...]
    XOR-XNOR-function-with-a-diode-bridge-and-a-transist
    or

    > W życiu bym na to nie wpadł, zbyt proste.

    W ten sposób robiliśmy układ przypominacza o zapaleniu świateł w
    samochodzie.
    Dawno temu, mój kolega jako sygnalizator wykorzystywał generator
    melodyjki z jakiejś kartki z życzeniami. Z takiej, która po otwarciu coś
    tam grała. Teraz bym dał dwie na przemian migające, niebieskie diody.
    Jak te nie przypomną, to będą inne migające - też niebieskie :-)