  • Data: 2012-05-25 08:20:57
    Temat: Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-05-25 02:29, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > HDD mają raczej pojemności, nie powierzchnie.

    Uważasz że furlong na tydzień to miara powierzchni ?

    > Nawet Ojcowie Redemptoryści (*) uznali, że jednak mnie nie pokonają
    > swoją głupotą, a Ty tymczasem starasz się...

    Staram się wykazać twoją, no ale skoro wolisz udawać że to tylko
    deszcz pada to twój wybór.

    > http://www.polonistyka.fil.ug.edu.pl/?id_cat=289&id_
    art=1069&lang=pl

> [...]
    > umieszczając tekst w cudzysłowie, musimy pamiętać o zmianie
    > występujących w nim
    > znaków cytatu na cudzysłów drugiego stopnia (francuski < > lub
    > niemiecki > <).
    > Podobnie zapis kursywą może budzić wątpliwości (np. kiedy w
    > cytowanym tekście
    > pojawia się tytuł wyróżniony kursywą, a my zmuszeni jesteśmy zapisać
    > go pismem prostym).
    >
    > Informacje na ten temat można znaleźć w opracowaniu: E. Wolańska, A.
    > Wolański,
    > Poradnik redaktora, [w:] Polszczyzna na co dzień, red. M. Bańko,

    Wiem, przeczytaj to co wkleiłeś ale dla odmiany ze zrozumieniem.

> [...]
    > bibliograficzne) lewy
    > margines jest większy o dodatkowe 1,25 cm. Tekst powinien być
    > wyjustowany; nie należy
    > stosować funkcji dzielenia wyrazów.
    >
    > Masz jeszcze jakieś wątpliwości? :)
    >

    > Wcięcie to jedna z najpopularniejszych metod zaznaczania cytowania.
    > Cudzysłów jest dobry do tego, aby zacytować kilka słów -- Ojciec
    > powiedział: ,,dukają, czerwienią się, jąkają...''. Do dłuższych
    > cytatów nie są dobre. Podobnie z kursywą (której tu nijak nie
    > można uzyskać) którą można podać na przykład tytuł dzieła.

    A teraz wyjaśnij tym którzy to przeczytają dlaczego domagasz się
    prawa stosowania odmiennych zasad cytowania skoro cytowałeś
    kilka słów i powinieneś oznaczyć je cudzysłowiem ?

    Przyjmij też do wiadomości że tekst na który się powołujesz
    dotyczy tekstu drukowanego który u każdego czytającego będzie
    wyglądał tak samo, w przypadku tekstu publikowanego na grupach
    mając świadomość że znaczna część czytających dla wygody
    ujrzy go w używanej przez siebie czcionce i formatowaniu należało
    by użyć najprostszego i najpewniejszego sposoby zaznaczania
    że to cytat czyli znaku cudzysłów.