    From: "Chris" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dyski na magazyn dóbr wszelakich
    Date: Thu, 15 Mar 2012 09:25:23 +0100

    BQB nabazgrał(a):

    > Pretensje miej do sprzedawcy, seagate green są niezalecane przez QNAPa,
    > zerknij na note5

    Wiem ale ja kupowałem już zestwa QNAP + dyski ... sprzedawca wymienił w
    zasadzie od ręki, na drugi dzień już były nowe dyski a na drugi ddzień bo
    jeszcze poszły testy czy napewno nic się nie wywala. Druga sprawa to nowy
    firmware który podobno nie był dopracowany i coś się z nim potrafiło
    krzaczyć. Odpukać od jakiegoś czasu działa i nie ma z nim już problemu.