  • 21. Data: 2014-10-13 15:27:22
    Temat: Re: Dyski Western Digital
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 13.10.2014 o 11:20, Borneq pisze:

    > A dlaczego Western Digital? Maiłem Blue który mi się popsuł,

    A ja mam blue, który się nie popsuł ;)

    > Green mogą
    > się popsuć od ciągłych zatrzymywań,

    Wszystkie 3 Greeny się nie popsuły ;)

    > a Seagate Barracuda dobrze działa

    A jedna Barracuda poleciała w kosmos i musial mi ja serwis wymienić ;)
    Wymienili na refurbis, który też poleciałw kosmos...

    Wniosek: 200% kupionych dysków Seagate mi padło ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 22. Data: 2014-10-13 16:14:11
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-13 o 14:29, Chris pisze:
    > Zobacz jaki masz firmware i w razie czego daj nowy.
    >
    > Na stronie Seagate.com znajduje się mały tutorial w którym przedstawiony
    > jest proces aktualizacji oprogramowania dysku. Pierwszym etapem jest

    Jak objawiają się problemy? U mnie na razie od kilku lat działa, choć
    gdy restartuję komputer to słychać rozbieg jakby chodził szybciej niż
    normalnie, ale nie ma problemu z danymi

  • 23. Data: 2014-10-13 16:17:20
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> napisał w wiadomości
    > Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Chris naskrobał(a):

    > Magazyn zdjęć w kompie, dotychczasowy pęka w szwach, szczególnie od
    > momentu
    > zanabycia drogą kupna kamerki samochodowej.

    Wystarczy zajrzeć na stronę WD, jest tam rozpiska która seria jest do jakich
    zastosowań:
    http://www.wdc.com/pl/products/internal/desktop/
    Dla ciebie jak widać najbardziej optymalny jest green.

  • 24. Data: 2014-10-13 21:50:55
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-13 o 11:18, Chris pisze:
    > Dyski WD mają inteligentną kontrolę prędkości :) to jest coś między 5400
    > a 7200 nikt na świecie nie wie z jaką prędkością one się kręcą :)

    moze to jest przyczyną, ze niezle wibrują :)

    --
    "...tylko ludzie ku..."

  • 25. Data: 2014-10-13 22:15:27
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 13 Oct 2014 11:18:07 +0200, Chris napisał(a):

    > Dyski WD mają inteligentną kontrolę prędkości :) to jest coś między
    > 5400 a 7200 nikt na świecie nie wie z jaką prędkością one się kręcą :)

    Nie mają. IntelliPower to zakamuflowana nazwa 5400 rpm.

    --
    GLaF

  • 26. Data: 2014-10-14 03:20:29
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    mr misio de grizzly <m...@t...com> w
    wiadomości news:m1gjsd$p68$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > jesty jeszcze seria PURPLE ale już nie pamietam do czego (urzadzenia
    > typu monitoring? coś w ten deseń...?)
    Dokladnie do tego celu.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 27. Data: 2014-10-14 15:39:12
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2014-10-14 o 03:20, Mark pisze:
    > mr misio de grizzly <m...@t...com> w
    > Dokladnie do tego celu.
    A w przypadku tunera satelitarnego PVR (bez ciaglego timeshift) lepiej
    brac RED czy PURPLE?

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 28. Data: 2014-10-15 09:28:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-13 15:25, mr misio de grizzly pisze:

    > Jesli zalezy ci na predkosci, to wybierz serie BLACK, to sa dzialaja
    > duzo szybciej jesli chodzi o male pliki. I duże ;) BLACK-i grzeja sie
    > bardziej, bo nie są EKO.
    >
    > Seria BLUE to taki sredniak dla komputerow biurowych. Kompromis wad,
    > zalet i ceny.
    >
    > Seria GREEN - bierz, jesli masz duuuuuzeee pliki - sa dosc wydajne
    > zwlaszcza przy ich odczycie. Wadą jest to, ze GRERN sa EKO wiec
    > minimalizuja zuzycie energii, wiec nieuzywane spowalniaja obroty,
    > usypiaja itp.

    Ładna rozpiska, pogratulować choć bo na stronie WD oba wyglądają na
    takie same zastosowania.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 29. Data: 2014-10-15 14:08:17
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 15.10.2014 o 09:28, Chris pisze:

    > Ładna rozpiska, pogratulować choć bo na stronie WD oba wyglądają na
    > takie same zastosowania.

    Bo na strony pisze marketing ;) Co zapewne nie wie nawet co to RPM ;)

  • 30. Data: 2014-10-16 13:19:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Oct 2014, Borneq wrote:

    > Jak objawiają się problemy?

    W zasadzie jedynym pewnym objawem jest "koniec problemów", kiedy to
    firmware zapcha sobie którąś tablicę po sufit i w ogóle odmawia
    współpracy poprzez interface SATA (do tego momentu można jeszcze
    updateować "normalnie" firmware, poprzez uruchomienie programu
    ładującego).
    Z drugiej strony, nie ma niczego złego co by na dobre nie wyszło,
    dzięki (?) temu doposażony jestem w interface z wyjściem "RS 5V" :>

    pzdr, Gotfryd