  • 1. Data: 2012-05-08 09:03:58
    Temat: Dyski PATA od WD
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    Kolega pracuje dla dużego dystrybutora części komputerowych - dostali
    taką oto informację od WD:

    In June there will be one final shipment of PATA from WD
    After this all PATA drives Mobile and desktop will go end of life.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-05-08 15:48:42
    Temat: Re: Dyski PATA od WD
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-08 09:03, DooMiniK pisze:
> [...]
    > In June there will be one final shipment of PATA from WD
    > After this all PATA drives Mobile and desktop will go end of life.
    I? Mamy się rzucić do sklepów, żeby zrobić zapasy? ;-)

    Maciek

  • 3. Data: 2012-05-08 16:00:49
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 08 May 2012 08:03:58 +0100, DooMiniK napisał(a):

> [...]
    >
    > In June there will be one final shipment of PATA from WD
    > After this all PATA drives Mobile and desktop will go end of life.

    Płakać?
    ASUS wrote:
    There is no more motherboads with ISA from now.;)

  • 4. Data: 2012-05-08 16:13:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-08 16:00, Jacek pisze:
    > Płakać?
    > ASUS wrote:
    > There is no more motherboads with ISA from now.;)
    Na szczęście mam kilka płyt w zapasie ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2012-05-08 16:23:21
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > In June there will be one final shipment of PATA from WD
    > After this all PATA drives Mobile and desktop will go end of life.

    Pierwsze dyski SATA to były w rzeczywistosci dyski PATA, tylko z wewnętrznym
    translatorem z P na S. Obecnie robi się to samo, tylko w drugą stronę i od
    zewnątrz (przejściówki z S na P).

  • 6. Data: 2012-05-09 15:12:41
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Pierwsze dyski SATA to były w rzeczywistosci dyski PATA, tylko z
    > wewnętrznym translatorem z P na S. Obecnie robi się to samo, tylko w drugą
    > stronę i od zewnątrz (przejściówki z S na P).

    nie tak dawno trafił do mnie całkiem wypaśny i nie tak bardzo stary (ok 4
    lata) model laptopa HP w którym o dziwo fabryka dała interfejs PATA. Tak
    samo widziałem już 7 letni zabytek od Acera od razu z SATA mimo iż
    spodziewałem się PATA.

  • 7. Data: 2012-05-09 16:31:50
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 08/05/2012 14:48, Maciek wrote:
    > I? Mamy się rzucić do sklepów,żeby zrobić zapasy? ;-)

    Jak potrzebujesz, to oczywiście możesz zrobić zapasy :D

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel