  • Data: 2013-01-11 02:12:15
    Temat: Re: Dyski 3TB i stosunkowo wiekowe p?yty g??wne
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 02:49:09 +0000 (UTC), Waldek Hebisch napisał(a):

    > Mam GA-P35-DS4 z ICH9R. Chodzi z dwoma dyskami Seagate 3G.
    > Tabela partycji jest oszukana: partycja rozszerzona konczy sie
    > przed 2T, na koncu jest zwykla partycja. Tzn. poczatek kazdej
    > partycji musi byc ponizej 2T i rozmiar tez max 2T (nie jestem
    > pewien czy ograniczenie na poczatek dotyczy tez partycji
    > logicznych, ale moj program mial z takimi problem i nie
    > walczylem). W kazdym razie, jesli wszystko powyzej 2T
    > jest w jednej partycji to teoretycznie moza dojsc prawie
    > do 4T. Inna sprawa jak sie z tym bedzie zachowywal system.
    > Moj (stary Linux) dziala OK...

    Temat na razie upadł - jak zobaczyłem ile śpiewano przed świętami za 3TB
    napęd, to sobie usiadłem poczekać, aż mi przejdzie chęć zakupu. :)

    Docelowo płyta to jednak Asus P5QL Pro z ICH10. Jak do niej będę podpinać
    dysk 3TB, to nie jako systemowy (więc ewentualnie w BIOS wyłączę), ale
    kawałkować go na kilka partycji raczej nie planuję.

    No nic - dzięki za wszelkie wypowiedzi. Temat na razie odłożony na czas
    jakiś. :)

    [ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
    [ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu. (Craig David) ]