  • Data: 2010-09-20 16:19:44
    Temat: Re: Dysk zewnetrzny USB2 - dobry i tani
    Od: Bingo <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 17:22:24 +0200, Piotr Fonon napisał(a):

    > Ważne by był niezawodny,
    > wystarczająco szybki, zasilany przez złącze USB i nie stwarzał
    > problemów.

    Ja mam WD MyPassport Essential (320Gb) i złego słowa nie powiem. Działa bez
    zarzutu. Wystarczy mu zasilanie z USB (ale czy u Ciebie będzie tak samo to
    już się okaże dopiero po podłączeniu, u mnie jest OK i na desktopie i 2
    laptopach).

    > Niektórzy użytkownicy narzekają na agresywne funkcje
    > oszczędzania energii.

    Nie ma z tym problemu, trzeba tylko wyłączyć w Panelu Sterowanie
    oszczędzanie energii dla portu USB, do którego podłączony jest dysk (ale to
    dla Windows, jak jest w tunerach sat to nie wiem).

    --
    Pozdrawiam,
    Bingo