  • 11. Data: 2013-12-18 07:20:32
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "mappl" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:52b0bb6a$0$2159$65785112@news.neostrada.pl...

    > Lepiej, niż myślisz, czego dowodem jest Twój post :) Moja odpowiedź była zabiegiem
    socjotechnicznym i miała wywołać określoną
    > reakcję (wykazanie się odrobiną inicjatywy w postaci wpisania zapytania w
    wyszukiwarce) - aczkolwiek miałem nadzieję, że ta
    > inicjatywa wystąpi u wątkotwórcy.

    Weź się nie ośmieszaj jeszcze bardziej..kiepski socjotechniku.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2013-12-18 08:43:05
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Jaki dziś można kupić największy dysk zewnętrzny USB
    > który NIE wymaga osobnego (swojego) zasilacza?
    > Mam aktualnie Seagate 640GB i chciałbym coś większego.

    Zmień na Seagate (model sobie sam wybierz), chyba obecnie jeśli chodzi o ZEW
    to mają najlepsze.
    Możesz też sprawdzić Intenso albo PQI, co do WD to jakoś nie polecam bo mają
    sporą awaryjność (w 90% po czasie luźne złącza SATA)

  • 13. Data: 2013-12-18 08:45:48
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Andrzej W. nabazgrał(a):

    > No nie, nie oczerniaj tego znakomitego produktu fałszywymi pomówieniami
    > :-) Dysku z obudowy WD możesz użyć w dowolnej innej ino z tego co pamiętam
    > dane idą się je... wraz z uszkodzeniem obudowy.
    > Zresztą to zaleta jest, Twoje dane są po prostu nadzwyczaj bezpieczne. :-)

    Dokładnie .. miałem nawet 3 takie w ciągu pół roku, ostatni wytrzymał
    tydzień :) potem zmieniłem na Samsunga (nie do zajebania) ale od wczoraj
    zamieniłem na Seagate Backup Plus czy jakoś tak, po prostu zamieniłem na
    większy (na razie odsetek padów znikomy)

  • 14. Data: 2013-12-18 08:49:22
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Wed, 18 Dec 2013 07:20:32 +0100, Marek napisał(a):

    > Weź się nie ośmieszaj jeszcze bardziej..kiepski socjotechniku.

    mysle, ze zrobilby kariere w polityce...

    --
    jg

  • 15. Data: 2013-12-18 09:48:37
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-12-17, o godz. 22:18:54
    "qwerty" <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości grup
    >
    > Który podczas usterki obudowy możesz użyć jako podstawki pod piwo.

    Plus włączy przy jakimś zaniku prądu albo odłączeniu od portu samoistnie
    szyfrowanie mimo że hasło do tego nie było ustawiane. Hasło nieznane i
    dane stają się zaszyfrowane permanentnie bo nawet WD nie zna metody ich
    odzysku. Przetestowane wczoraj na dysku WD kolegi który przyszedł z
    płaczem że ma tam archiwum fotek.

    Zdrówko

  • 16. Data: 2013-12-18 12:18:10
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 17 Dec 2013 22:00:24 +0100, mappl napisał(a):

> [...]
    > odrobiną inicjatywy w postaci wpisania zapytania w wyszukiwarce) -
    > aczkolwiek miałem nadzieję, że ta inicjatywa wystąpi u wątkotwórcy.

    Taki z Ciebie socjotechnik, jak ze mnie prima balerina...

    [ Żyjemy nie tak, jakbyśmy chcieli, lecz tak, jak możemy. (Menander) ]

  • 17. Data: 2013-12-19 20:31:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20131218094837.4a90c9fa@babcia-workstation...
    > płaczem że ma tam archiwum fotek.

    Skoro zaszyfrował to może dobrze, że ich nie widziałeś :)

    --
    marfi

  • 18. Data: 2013-12-21 19:59:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Zmień na Seagate (model sobie sam wybierz),
    > chyba obecnie jeśli chodzi o ZEW to mają najlepsze.

    Ale ja już mam Seagate 640GB :-)
    Zmień Seagate na Seagate? Toś mi doradził :-))

    Wygląda na to, że Seagate robi maksymalnie 1TB w wersji "USB powered":
    http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable
    -hard-drives/standard/backup-plus/
    http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable
    -hard-drives/standard/expansion-portable/

  • 19. Data: 2013-12-21 21:30:12
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "mappl" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >odrobiną inicjatywy w postaci wpisania zapytania w wyszukiwarce) -
    >aczkolwiek miałem nadzieję, że ta inicjatywa wystąpi u wątkotwórcy.

    Brnij dalej :P

  • 20. Data: 2013-12-23 10:56:49
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > Ale ja już mam Seagate 640GB :-)
    > Zmień Seagate na Seagate? Toś mi doradził :-))

    Pisałeś że chcesz większy a nie innego producenta :)

    > Wygląda na to, że Seagate robi maksymalnie 1TB w wersji "USB powered":
    > http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable
    -hard-drives/standard/
    > backup-plus/

    Ja właśnie wymieniłem sobie starego Samsunga na w/w Seagate ale leży jeszcze
    zamknięty w pudełku.