  • 21. Data: 2014-07-30 19:29:56
    Temat: Re: Dysk do 4 letniego laptopa
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 30 Jul 2014 10:31:38 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    >>> BLACK = RAID

    > Nawet bardzo często :) co nie znaczy że producent kieruje odpowiednie
    > partie dysków do odpowiednich zastosowań. HGW czemu skoro te 3 modele w
    > sumie służą do tego samego czyli praca 24h/24h

    Z tym, że wydajnościowo to Red wypada słabiej od Black - ten pierwszy ma
    przecież AFAIR 5900 rpm.

    > ps. co to stusuje :)

    Litrówka. ;D

    [ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą, ]
    [ gdzie świat ma ten otwór... (znalezione w necie) ]

  • 22. Data: 2014-07-30 19:51:13
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 29/07/2014 19:53, 666 wrote:

    > Najgorsze, że zabrała Ci legitymację szkolną i wzięła na nią kredyt w SKO.
    >

    > -----

    Dobra chlopcze, nie smiec juz tym Lajw Mejlem bo ciezko czytac!

  • 23. Data: 2014-07-31 09:51:43
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@najurze>

    W dniu 29.07.2014 12:25, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Z dyskami WD Black miałem problemy w dwóch NAS-ach QNAP-a po wgraniu
    > systemu z serii 4.0. Nie doszedłem w końcu co było powodem ale dyski
    > samoistnie wypadały z RAID-a. Zmieniłem na WD Red i problem przestał
    > występować. Support QNPA-a nie był w stanie pomóc. Co ciekawe dyski
    > były na liści kompatybilności.
    >
    > Zdrówko

    QNAP sam w sobie jest jednym wielkim problemem i nieporozumieniem, więc
    to nie wina dysków ;)

  • 24. Data: 2014-07-31 11:07:38
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Przestań wagarować w przyszłym roku szkolnym.
    No chyba, że nie otrzymałeś promocji.

    -----

  • 25. Data: 2014-07-31 11:11:58
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2014 09:51:43 +0200, Jaskiniowiec napisał(a):

    > QNAP sam w sobie jest jednym wielkim problemem i nieporozumieniem, więc
    > to nie wina dysków ;)

    Mozesz te mysl rozwinac? Myslalem o zakupie QNAPa lub Synology i oba
    wydawala mi sie "gornopolkowe" do zastosowan domowych.
    Co nie tak jest z QNAPem?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2014-07-31 11:22:28
    Od: Stregor <s...@g...com>

    W dniu 2014-07-31 11:07, 666 pisze:
    > Przestań wagarować w przyszłym roku szkolnym.
    > No chyba, że nie otrzymałeś promocji.

    Raczej Ty dostosuj się do netykiety.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 27. Data: 2014-07-31 11:52:27
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@najurze>

    W dniu 31.07.2014 11:11, R.e.m.e.K pisze:

    > Mozesz te mysl rozwinac? Myslalem o zakupie QNAPa lub Synology i oba
    > wydawala mi sie "gornopolkowe" do zastosowan domowych.
    > Co nie tak jest z QNAPem?

    Ma zrypany soft. Pełno słitdupereli (zamulających panel i ogólnie
    działanie - i tak większość trzeba wyłączyć[1]),masa bugów, woooolna
    reakcja wypuszczania poprawek/zabezpieczeń (kuriozalne, bo ten super
    wyczesany słitaśny soft ma usługi, które można wystawiać na Świat). Mam
    toto w firmie i będziemy wymieniać albo na Synology (nie ukrywam, że po
    przygodzie z QNAP mam obawy do tego typu gotowych rozwiązań), albo na
    FreeNAS + RAIDZ2 + jakiś HW z odpowiednią ilością slotów dyskowych.

    Sorry, ale za taką kasę oczekiwałbym czegoś więcej niż marnego Atoma,
    2GB RAM i oczojebnego pełnego bugów softu dla blondynek.

    Jedyna zaleta tego typu produktów? Są gotowe do pracy po zakupie, no i
    ma się support producenta. Dla bardziej ambitnych nie polecam :)

    1) Wypuszczają serie biznesowe, i nawet nie raczą defaultowo wyłączyć
    bajerów. Do tego niektóre usługi ciężko wyłączyć. Zdarzało mi się też,
    że nowość w sofcie była _włączona_ po upgrade.

  • 28. Data: 2014-07-31 12:08:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-31 11:22, Użytkownik Stregor napisał:

    > Raczej Ty dostosuj się do netykiety.

    To niereformowalny idiota na wakacjach.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2014-07-31 13:38:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-30 19:29, Przemysław Ryk pisze:

    > Z tym, że wydajnościowo to Red wypada słabiej od Black - ten pierwszy ma
    > przecież AFAIR 5900 rpm.

    Tylko nie zawsze potrzebna jest wysoka wydajność poza tym nigdzie w
    specyfikacji nie ma podanej że to 5900 rpm :)

    > Litrówka. ;D

    hehe :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2014-07-31 13:42:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-31 11:52, Jaskiniowiec pisze:

> [...]
    > przygodzie z QNAP mam obawy do tego typu gotowych rozwiązań), albo na
    > FreeNAS + RAIDZ2 + jakiś HW z odpowiednią ilością slotów dyskowych.

    Nie widzę takich problemów jak opisujesz, system działa stabilnie,
    szybko do tego jest intuicyjny. Do tego soft był wzorowany na Synology
    więc twój argument o wyborze Synology ze względu na oczojebość jest z dupy.

    > Sorry, ale za taką kasę oczekiwałbym czegoś więcej niż marnego Atoma,
    > 2GB RAM i oczojebnego pełnego bugów softu dla blondynek.

    To kup na szybszym procku, to wina Qnapa że kupiliście najtańszą wersję ?

    > Jedyna zaleta tego typu produktów? Są gotowe do pracy po zakupie, no i
    > ma się support producenta. Dla bardziej ambitnych nie polecam :)

    To że się na czymś nie znasz nie oznacza że nie jest to oferta dla
    ambitnych. Poczytaj co ludzie z tym robią to może zrozumiesz.

    > 1) Wypuszczają serie biznesowe, i nawet nie raczą defaultowo wyłączyć
    > bajerów. Do tego niektóre usługi ciężko wyłączyć. Zdarzało mi się też,
    > że nowość w sofcie była _włączona_ po upgrade.

    Od tego jest admin żeby dostosował ustawienia do wymagań, jak by dali
    wszystko OFF to byś marudził że nie jest gotowe po podłączeniu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl