  • 11. Data: 2014-07-29 12:18:53
    Temat: Re: Dysk do 4 letniego laptopa
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Mojej babci też się miliony mylą ;-)

    -----

  • 12. Data: 2014-07-29 12:25:46
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-28, o godz. 18:49:17
    2late <d...@w...pl> napisał(a):

    > A tak z ciekawosci - dlaczego?
    > Pytam bo jak tylko udaloby mi sie sprzedac dyski zewnetrzne, to z
    > checia kupilbym jak najwieksze i WD Black.

    Z dyskami WD Black miałem problemy w dwóch NAS-ach QNAP-a po wgraniu
    systemu z serii 4.0. Nie doszedłem w końcu co było powodem ale dyski
    samoistnie wypadały z RAID-a. Zmieniłem na WD Red i problem przestał
    występować. Support QNPA-a nie był w stanie pomóc. Co ciekawe dyski
    były na liści kompatybilności.

    Zdrówko

  • 13. Data: 2014-07-29 19:24:21
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/07/2014 10:41, Chris wrote:

    > Ale tu odp. była do opcji PC (Mam jeden 4TB w PC-cie i gdybym gdzies...)

    Dokladnie, podlaczylem sie pod pod-watek o NAS, bo ktos zabrzmial
    wiarygodnie jako ekspert od dyskow dla NAS ;-)

  • 14. Data: 2014-07-29 19:26:37
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/07/2014 11:18, 666 wrote:
    > Mojej babci też się miliony mylą ;-)
    >

    > -----

    Moja babcia zawsze sie zapomina, odpowiada nad cytatem i wycina wrotke,
    stad nikt nie wie komu odpisuje.

  • 15. Data: 2014-07-29 19:28:47
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/07/2014 11:25, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

> [...]
    > samoistnie wypadały z RAID-a. Zmieniłem na WD Red i problem przestał
    > występować. Support QNPA-a nie był w stanie pomóc. Co ciekawe dyski

    Coz, bede sie martwil i przeprowadze glebokie dochodzenie, kiedy nadarzy
    sie szansa na uprade mojego NASa.
    Dzieki.

  • 16. Data: 2014-07-29 20:53:07
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Najgorsze, że zabrała Ci legitymację szkolną i wzięła na nią kredyt w SKO.

    -----

  • 17. Data: 2014-07-30 03:15:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 10:38:21 +0200, Chris napisał(a):

    > Spytaj się producenta dysków oraz producentów NAS dla czego zalecają do
    > swoich urządzeń dyski RED ??
    >
    > RED = NAS
    > BLACK = RAID
    > PURPLE = Rejestratory 24/h

    Czy przypadkiem w NAS nie stusuje się często konfiguracji RAID? :D

    [ The most successful marriages are based on lies. ]
    [ (Gregory House "House M.D. 1x04 Maternity") ]

  • 18. Data: 2014-07-30 03:15:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 08:28:57 +0100, 2late napisał(a):

    > Przypadek Green znam. Interesuje mnie bardziej dlaczego nie Black. Mam
    > jeden 4TB w PC-cie i gdybym gdzies uplynnil moje 2+2+1TB, to z checia
    > dokupilbym w zamian drugi 4TB Black i zrobil RAID 0 w NASie.

    Dlaczego nie Black? Skąd ta teoria. Bo ja WD Black to chętnie i z
    pocałowaniem ręki.

    [ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 19. Data: 2014-07-30 10:23:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-29 19:24, 2late pisze:

    > Dokladnie, podlaczylem sie pod pod-watek o NAS, bo ktos zabrzmial
    > wiarygodnie jako ekspert od dyskow dla NAS ;-)

    No problem :) ja tam specjalistą nie nie jestem ale mam dostęp do
    dystrybucji WD w PL i wiem co i w jakim stopniu jest awaryjne.
    Poza tym mam 3 x NAS (1xQNAP 4-bay, 1xQNAP 1-bay, 1xSYNOLOGY 8-bay) żeby
    było że jestem w temacie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2014-07-30 10:31:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-30 03:15, Przemysław Ryk pisze:

    > Czy przypadkiem w NAS nie stusuje się często konfiguracji RAID? :D

    Nawet bardzo często :) co nie znaczy że producent kieruje odpowiednie
    partie dysków do odpowiednich zastosowań. HGW czemu skoro te 3 modele w
    sumie służą do tego samego czyli praca 24h/24h

    ps. co to stusuje :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl