  • 11. Data: 2011-01-25 13:52:51
    Temat: Re: Dysk 3,5" do laptopa przez eSATA
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2011-01-24 09:00, boxfish pisze:

    > odkrycie ....
    >
    > tyle tylko że autor wątku ma złącze e-sata ... więc w najlepszym razie
    > po zakupie takiego zestawu (mam taki) przyda mu się zasilacz

    Otoz to szkoda płacić za połowę potrzebnych elementów ;)

    Póki co wyszło na to że podłączenie dysku zasilanego zasilaczem ATX przy
    odłączonym od zasilania laptopie nie szkodzi ale to pokręcone bo albo
    ładowanie laptopa albo używanie dysku...

  • 12. Data: 2011-01-26 02:49:19
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > tyle tylko że autor wątku ma złącze e-sata ... więc w najlepszym razie po
    > zakupie takiego zestawu (mam taki) przyda mu się zasilacz

    lol...
    wlasnie o to mi chodzilo - ow zasilacz jest mniejszy niz atx'owe pudlo,
    no i latwiej sie go wlacza :P

    eot