    From: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>
    Subject: Re: Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: hell@heaven
    <m3g2c4$ves$1@node2.news.atman.pl> <m3g2df$ves$2@node2.news.atman.pl>
    <545ca4bb$0$11136$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3i9qi$osk$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 7 Nov 2014 13:29:51 +0100

    Dnia Fri, 07 Nov 2014 12:18:41 +0100, Chris napisał(a):

    > No i ?? ja kupiłem 4 Seagate do NAS i 4 padły ... coś więcej ??
    >
    > Takie twoje statystyki są do dupy bo żeby coś ocenić trzeba mieć dużą
    > paczkę danych a twoja jest zerowa.

    Problem polega na tym, ze te pieprzone dyski nie powinny padac bez powodu! Ja
    zrozumiem,
    gdy je uwali fatalny zasilacz, kopanie po komputerze w czasie czytania/zapisu czy
    tego
    typu zdarzenia zawinione, ale cholera, zeby az taki ich % padal od samego uzywania?
    No bez
    jaj! Zwlaszcza, ze epoke, gdy dyski kosztowaly tyle co papier toaletowy mamy juz za
    soba
    (i to se ne vrati) wiec nie moga braku kontroli technicznej tlumaczyc koniecznoscia
    redukcji kosztow.
    Po prostu produkuja tandete i jest to wkurzajace, bo powierza sie im wartosciowe
    dane.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K