    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dysk 1TB SATA III
    Date: Tue, 27 Jul 2010 22:25:43 +0200

    Dnia 26-07-2010 o 19:23 Radosław Sokół napisał na pl.comp.pecet:

    > Czemu błędnie i szkodliwie interpretujesz informacje?

    Może dlatego, że próbuję się dowiedzieć? Ja się tylko grzecznie
    zapytałem! Nie grzebałem dalej na tej stronie.
    Błędnie - być może, ale dlaczego szkodliwie?

    > Poczytaj sobie:
    >
    > http://www.sata-io.org/developers/naming_guidelines.
    asp

    > Jak dla mnie "do not use" to jasny *zakaz* używania takich
    > terminów. Masz inny pogląd na znaczenie tych słów? ;)

    Tak się zastanawiam, kto tu bardziej komplikuje nazwy? Dla mnie
    jest dalece zrozumiałe jeśli ktoś mnie zapyta o Dysk SATA 3 (trzy).
    No jeszcze mogę zrozumieć SATA rev 3.0. Natomiast co to jest dysk
    SATA 6GB/s ? Przecież on nigdy z taką prędkością (o stałej nie
    wspomnę) nie będzie pracował! Interfejs może i ma 6GB/s, ale nie
    urządzenie.
    Sami namieszali i teraz próbują odkręcać bardziej "marketingowo"
    od sprzedawców, aby ktoś nie daj Boże nie pomyślał, że 3 oznacza
    3GB/s. To wygląda tak jak z alejkami. Ktoś uporczywie układa
    chodniki tam gdzie nikt nie chodzi, bo takiemu ciężko sobie wyobrazić,
    że ludziom wygodniej jest chodzić najkrótszymi drogami.
    Według mnie jest to robienie z ludzi idiotów (ktoś kto się orientuje
    będzie wiedział co to SATA 3 inni nie będą i tak wiedzieć co to
    takiego 6GB/s), a ponieważ to nie jest takie łatwe, wróżę Tobie
    Radosławie walkę z wiatrakami. Na mnie jednak nie licz :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail