  • 1. Data: 2017-01-30 10:36:42
    Temat: Dymi przy przyspieszaniu
    Od: paweł <p...@o...pl>

    Witam
    Czy to normalne ze samochod przy takich temperaturach jak sie dodaje
    gazu(tak ponad 2,5tys) wydala chmure dymu/pary ? jak patrze w tylna
    szybe to chmura:)

  • 2. Data: 2017-01-30 11:12:13
    Temat: Re: Dymi przy przyspieszaniu
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-01-30 o 10:36, paweł pisze:
    > Witam
    > Czy to normalne ze samochod przy takich temperaturach jak sie dodaje
    > gazu(tak ponad 2,5tys) wydala chmure dymu/pary ? jak patrze w tylna
    > szybe to chmura:)

    normalne.
    jak się rozgrzeje to powinno być mniej.
    chyba, że poleciała ci uszczelka pod głowicą ;) ale to zwykle się dzieje
    jak przegrzejesz silnik co w tych temperaturach może być ciężkie do
    uzyskania:)

  • 3. Data: 2017-01-30 11:40:01
    Od: paweł <p...@o...pl>

    W dniu 2017-01-30 o 11:12, sirapacz pisze:

> [...]
    > chyba, że poleciała ci uszczelka pod głowicą ;) ale to zwykle się dzieje
    > jak przegrzejesz silnik co w tych temperaturach może być ciężkie do

    przy uszczelce płyn by bardzo ubywał, a u mnie nie ubywa

  • 4. Data: 2017-01-30 11:48:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > przy uszczelce płyn by bardzo ubywał, a u mnie nie ubywa

    no to się nie przejmuj:)

  • 5. Data: 2017-01-30 12:14:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paweł" napisał w wiadomości
    >Czy to normalne ze samochod przy takich temperaturach jak sie dodaje
    >gazu(tak ponad 2,5tys) wydala chmure dymu/pary ? jak patrze w tylna
    >szybe to chmura:)

    Jak bialy to wzglednie normalne.
    Ale po kilkunastu km uklad powinien sie rozgrzac i chmura powinna byc
    mniejsza.

    U mnie w dieslu jeszcze dochodzi okresowe wypalanie filtra czy
    katalizatora - i chmura staje sie wieksza.

    J.

  • 6. Data: 2017-01-30 12:26:15
    Od: paweł <p...@o...pl>

    W dniu 2017-01-30 o 12:14, J.F. pisze:

> [...]
    > mniejsza.
    >
    > U mnie w dieslu jeszcze dochodzi okresowe wypalanie filtra czy
    > katalizatora - i chmura staje sie wieksza.

    tak biały dym, zazwyczaj jezdze po miescie, czasem max 30 km w jedna
    strone tym samochodem

  • 7. Data: 2017-01-30 23:11:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 30 Jan 2017 10:36:42 +0100, paweł napisał(a):

    > Witam
    > Czy to normalne ze samochod przy takich temperaturach jak sie dodaje
    > gazu(tak ponad 2,5tys) wydala chmure dymu/pary ? jak patrze w tylna
    > szybe to chmura:)

    Spaliny to CO2+H2O.
    To co widzisz to właśnie H2O które w pewnych warunkach
    temperaturowo-wilgotnościowych jest widoczne pod postacią chmury :)