-
Data: 2011-06-27 12:15:18
Temat: Re: Dylematy kupujacego- rocznik, wyposazenie, przebieg
Od: "Janko Walski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
>
>JA bym wybrał auto te, które jest w lepszym stanie technicznym i nie
>spotkało się z TIRem. W tak młodym aucie i zaawansowanej technice,
>doprowadzenie do bardzo dobrego stanu technicznego może przetrzepać kieszeń
>do zera. W drugiej kolejności, jeżeli stan techniczny tych 3 autek jest
>praktycznie taki sam, to bierz auto lepiej wyposażone, bo później będzie
>łatwiej sprzedać. Książkę serwisową można kupić za paręnaście PLN na
>alledrogo, pieczątki wyrobć bez najmniejszego problemu jakie tylko sobie
>klient życzy i to też na parenaście złotych. Do tego 3 długopisy, dwóch
>kumpli, trochę fantazji i książka serwisowa gotowa. Duża ilość właścicieli
>w tak młodych autach, świadczy o tym, że jednak auto sprawia dużo problemów
>i należy je omijać szerokim łukiem.
Zdaje sobie sprawe ze w kazdym kraju nie brakuje kombinatorow, jednakze auto
ktore ogladalem ma przebieg 45100 mil.
Pochodzi z leasingu, dokladnie po 4 latach od pierwszej rejestracji firma
leasingowa wystawila je na aukcje, wyglada na to ze kupil je komis wiec nie
jest to auto zostawione w rozliczeniu.
W internecie mozna znalesc raport z inspekcji auta, jest w nim nawet
proponowana cena w zaleznosci od stanu ogolnego.
Niestety nie ma archiwum aby dokopac sie za ile zostalo sprzedane.
www.shotts-auction.co.uk/i_folder/SB07YGW/SB07YGW_VC
R_WEB.pdf
Ilosc wlasciciel zaznaczona jest w dowodzie rejestracyjnym wiec latwo to
sprawdzic.
A co do jakosci uslug w brytyjskich serwisach- ceny z kosmosu a jakosc uslug
srednia, wiec zamiast ksiazki serwisowej wystarczy kilka rachunkow za
wymiane oleju z kwik-fita (feuwert).
Kazda wieksza kolizja skutkuje zazwyczaj spisaniem auta na straty i szkoda
calkowita, ze wzgledu na ceny za godzine pracy tutejszych "mechanikow"
Mozna zatrzymac wrak i naprawic go oczywiscie we wlasnym zakresie ale firma
ubezpieczeniowa informuje urzad rejestrujacy samochod, informacja o szkodzie
calkowitej pojawia sie na ogolnodostapnej stronie internetowej i wpisywana
jest na stale do dowodu rejestracyjnego przy zmianie wlasciciela.
Pomysl zakupu takiego auta wzial sie z powodu powiekszenia rodziny, dwa duze
wozki i dwa foteliki plus dwojka doroslych nijak nie pomiesci sie w malej
corolli.Zona sama doszla do takiego wniosku,
Wczoraj po kolejnej rozmowie okazalo sie, ze jednak nie jest nie jest nam do
niczego teraz potrzebny tak duzy samochod. Moze w dalszej przyszlosci.
Niemniej jednak bardzo dziekuje za wszystkie porady, bede wiedzial czym
kierowac sie przy wyborze auta kiedy ta dalsza przyszolosc nadejdzie
Goraco pozdrawiam
JK
JK
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.11 16:15 BrunoJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=