  • Data: 2010-05-07 16:41:26
    Temat: Re: Dwuramienne dyski twarde.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Finke" hs17np$ibh$...@n...dialog.net.pl

    > Pomysł został opatentowany już bardzo dawno temu:

    > http://www.google.com/patents?id=kpkcAAAAEBAJ&prints
    ec=abstract&zoom=4#v=onepage&q&f=false

    > i chyba Maxtor kiedyś wypuścił serię takich dysków, ale nie podbiły
    > rynku, widocznie krótszy czas dostępu nie rekompensował wysokiej ceny.

    Hm... Czyli bym stracił, gdybym opatentował to wcześniej? :)
    Wątpię!! Mój patent podbiłby świat!!!

    -=-

    Dodam nieśmiało, że swego rodzaju wielogłowicowość jest realizowana
    softowo poprzez kolejkowanie. :) Od ,,wynalezienia'' kolejkowania
    sposób pozycjonowania głowic uległ diametralnej zmianie, więc
    i kolejkowanie traci na swej wartości. :)

    No i... Jak widać choćby na tych skanach, w dysku czasami jest wiele
    głowic zamontowanych na tym samym ramieniu, co w połączeniu
    z kolejkowaniem daje podobny efekt do wieloramienności. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'