  • 81. Data: 2013-10-10 08:59:11
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: Robson <r...@...pl>

    > bo mu gość zahamował przed nosem.

    Dlaczego nie zachował bezpiecznej odległości i nie zdążył wyhamować?

  • 82. Data: 2013-10-10 09:04:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Thursday, October 10, 2013, 12:16:25 AM, you wrote:

    > Raczej wyciął moment dojazdu do skrzyżowania. Chyba że wyciął po
    > drodze jeszcze jedno skrzyżowanie, gdzie miał jakąś spinę z tym
    > "kierowcą".

    Jak znam życie, to było po drodze skrzyżowanie i przepychanie się
    przed samochód. Bez powodu nie wycinał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 83. Data: 2013-10-10 09:09:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello __Maciek,

    Thursday, October 10, 2013, 1:52:31 AM, you wrote:

    > Nie wiem, to może 4s. Trzeba by zmierzyć. Ale faktem jest że rower
    > potrafi sporo (z 50m) wyskoczyć do przodu zanim dogoni go startujący z
    > tych samych świateł samochód

    Niby jakim to sposobem? Pedalarz ma mocy chwilowej niewiele ponad 1KM,
    załóżmy optymistycznie 1kW. Przy masie 70kg + 15kg na rower daje mu to
    85kg/kW. Samochód, załóżmy pesymistycznie dwie tony i 75kW to mniej niż
    27kg/kW.
    Rowerzysta, startując równo z samochodem nie ma szans. Może odjechać
    kilka metrów startując już na żółtym. Żeby odjechać na 50 metrów
    trzeba prawie 5 sekund snu kierowcy i bardzo leniwego ruszania po tym.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 84. Data: 2013-10-10 09:52:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Oct 2013 08:59:11 +0200 osobnik zwany Robson
    napisał:

    > Dlaczego nie zachował bezpiecznej odległości i nie zdążył wyhamować?

    poczytaj sobie ile kosztuje nieuzasadnione hamowanie i stwarzanie
    zagrożenia w ruchu drogowym.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 85. Data: 2013-10-10 09:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Na pewno mu się posrało od czegoś w łbie [ciach] LOL

    No tu to jestes specjalista LOL

    (wybacz niewybredny żarcik, taka mała gra słów)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 86. Data: 2013-10-10 10:07:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 09:09:53 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > Rowerzysta, startując równo z samochodem nie ma szans.

    Dokladnie, tylko rowny start i "wyscigi" raczej sie nie zdarzaja ;)

    >Żeby odjechać na 50 metrów
    > trzeba prawie 5 sekund snu kierowcy i bardzo leniwego ruszania po tym.

    Przy takich zalozeniach to nawet rower nie jest potrzebny, mozna te 50m przewagi
    uzyskac biegnac z przeskakiwaniem dziur ;)
    rekord swiata na 60m przez plotki to troche ponad 7s chyba...

    WS

  • 87. Data: 2013-10-10 10:37:49
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzo
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html

    > Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony
    > po chodniku?

    Jak już to omijał, a to chyba nie jest zabronione?
    Nawet po chodniku, jeśli mógł stanąć PRZED sygnalizatorem.
    Nie popieram chamstwa wśród rowerzystów, ale moim zdaniem
    jak jeżdżę i widzę co się dzieje na drogach to niestety, ale większymi
    burakami są ciągle czterokołowcy...

    M.

  • 88. Data: 2013-10-10 10:41:35
    Od: Robson <r...@...pl>

    > poczytaj sobie ile kosztuje nieuzasadnione hamowanie i stwarzanie
    > zagrożenia w ruchu drogowym.

    Kpisz, prawda? Zajechanie drogi i hamowanie to jedno, może tutaj miało
    miejsce, nie wnikam.
    Ale jadąc z tyłu masz psi obowiązek wyhamować. Nawet jadąc rowerem, bo
    samochodu raczej nie masz.

  • 89. Data: 2013-10-10 10:44:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]
    > kilka metrów startując już na żółtym. Żeby odjechać na 50 metrów
    > trzeba prawie 5 sekund snu kierowcy i bardzo leniwego ruszania po tym.

    Zapomniałeś właśnie o tym ostatnim. Masa ludzi, w momencie zapalenia się
    zielonego, włącza procesy myślowe pt. "jak to się tę jedynkę wrzucało".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 90. Data: 2013-10-10 10:51:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Oct 2013 10:41:35 +0200, Robson

    > Ale jadąc z tyłu masz psi obowiązek wyhamować.

    Psi obowiązek to ma wyhamować w normalnych warunkach na drodze, a nie jak
    jakiś pajac sobie ubzdura, że jest nauczycielem i będzie heblować komuś
    przed nosem. Gdyby doszło do kolizji i rowerzysta poszedłby z tym nagraniem
    do sądu, z całą pewnością by wygrał.

    --
    Pozdor Myjk