  • 11. Data: 2013-10-09 20:46:29
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:42:05 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > No przecież to była reakcja na wpierdzielanie się po chodniku przed
    > maskę o czym napisałem w pierwszym poście.

    i to jest powód walenia po heblach? To może niech sobie gość nerwosol
    weźmie albo meliskę zaparzy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-10-09 20:56:23
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-09 20:46, masti pisze:

    > i to jest powód walenia po heblach? To może niech sobie gość nerwosol
    > weźmie albo meliskę zaparzy

    No widocznie jest, jeśli pedalarze notorycznie utrudniają jazdę.

  • 13. Data: 2013-10-09 21:01:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:56:23 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > No widocznie jest, jeśli pedalarze notorycznie utrudniają jazdę.

    jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza
    zagrożęnie.

  • 14. Data: 2013-10-09 21:11:24
    Od: orcos <s...@z...pl>

    W dniu 2013-10-09 20:28, DoQ pisze:

    > Nie jesteś i nigdy nie będziesz. Masz co najwyżej dwa kółka i pedałki.

    Nie zauważyłeś cudzysłowu, albo w szkole dla chamskich cwaniaczków nie
    uczą polskiego. Nie oto chodzi, jakim samochodem ja jeżdżę, tylko
    odbijam twoje słowa na innym poziomie. Uważasz, że moc pojazdu decyduje
    o prawie pierwszeństwa? To ustępuj miejsca wszystkim Jelczom i Ikarusom,
    one mają większy silnik niż jakiekolwiek pudełko jakim jeździsz.

    --
    ...|_OR|...
    ...|COS|...

  • 15. Data: 2013-10-09 21:12:33
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    masti wrote:

    > umieścił. w TVN24 w telewizorni był cały film. Najpierw wyprzedził
    > rowerzystę po ciągłej na grubość papieru a potem depnął po heblach.
    > A dlaczego na stronie dali tylko kawałek to nie wiem.

    Tutaj calosc:

    http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 16. Data: 2013-10-09 21:18:12
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzo
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html

    Zapomniałeś dodać o "bandycie" w samochodzie...

    Obejrzyj cały film.

    http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k&sns=em

    > Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony
    > po chodniku?

    Nie wyprzedzał, tylko omijał :-) I też kompletnie nie pojmuję po co.

    Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że rowerzysta dodatkowo, oprócz
    nielegalnej jazdy po kawałeczku chodnika wjechał także na skrzyżowanie
    na czerwonym świetle... Mam rację?

    Jako rowerzysta nigdy bym sobie nie pozwolił na taki manewr.
    Tym bardziej bym nie władował się przed samochód, którego kierowca przed
    chwilą mnie wyprzedził "na żyletkę"

    Kilka razy takim delikwentom wspomniałem przez szybę, że powinni z
    większą rozwagą wyprzedzać. Zazwyczaj kończyło się to zrozumieniem.
    Ale jak wspomniałem, do głowy by mi nie wpadło, aby się przed takiego
    pakować.

    Zdecydowana większość kierowców wyprzedza mnie normalnie (to samo widać
    na filmie, większość kierowców wyprzedziła rowerzystę ze sporym zapasem)

    Czasem się zdarzy jakiś samochodowy wojownik, ale tych puszczam przodem,
    nie ma co wdawać się z idiotą w dyskusję.

    A kierowca nie powinien być niestabilny emocjonalnie. Za to nagłe
    hamowanie przed rowerzystą powinien odpowiedzieć karnie. A rowerzysta za
    jazdę po chodniku i czerwone światło.

    Kilka razy, gdy jechałem samochodem jakiś rowerzysta mi "podpadł". Nigdy
    sobie jednak nie pozwoliłem sobie na ataki przy użyciu samochodu. Jak mi
    się udało podjechać, tłumaczyłem i się rozstawaliśmy w zgodzie. Tak jest
    lepiej.

    Seco

  • 17. Data: 2013-10-09 21:20:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 09 Oct 2013 21:18:12 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    >Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że rowerzysta dodatkowo, oprócz
    >nielegalnej jazdy po kawałeczku chodnika wjechał także na skrzyżowanie
    >na czerwonym świetle... Mam rację?

    Rowerzystom wszystko wolno.

    http://youtu.be/3SnJHWrveJI

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2013-10-09 21:31:57
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-10-09 21:20, jerzu pisze:
    > On Wed, 09 Oct 2013 21:18:12 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Rowerzystom wszystko wolno.
    >
    > http://youtu.be/3SnJHWrveJI

    Przecież mu nie wolno... Tak jak kierowcom samochodów.

    Szkoda, że nie było policji, daliby mandat rowerzyście, może by się
    nauczył... 300-500 zł zachęca do rozwagi.

    Ale przyznam, ze rowerzyści częściej ma chama jadą w połowie czerwonego.
    Kierowcy samochodów raczej wczesne czerwone preferują.

    Seco

  • 19. Data: 2013-10-09 21:34:59
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza
    > zagrożęnie.

    Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?
    Samochod zatrzymuje sie na swiatlach, doublepedal objezdza go po
    chodniku i staje przed nim. Po coz innego, jak nie zeby zrobic na zlosc.
    Chcial sprawdzic kto szybciej do setki sie zbiera? Chamski doublepedal
    trafil na tak samo chamskiego triplepedala. Koniec streszczenia.
    Jakby ten rowerzysta jechal volvo, czy audi, to przynajmniej sie nie
    naraza specjalnie, ale kozaczyc przed duzo szybsza 10-krotnie wieksza
    masa to nie odwaga, to czysta durnota charakterystyczna dla tego
    gatunku. Rozumiem, ze sa ludzie lubiacy sporty ekstremalne, ale czemu w
    to wciagaja innych? No nic, jak mlody, bez potomstwa i bedzie dalej tak
    kozaczyl, to jest szansa na nagrode Darwina.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2013-10-09 21:35:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 09 Oct 2013 21:18:12 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
    napisał(a):

    > Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że rowerzysta dodatkowo, oprócz
    > nielegalnej jazdy po kawałeczku chodnika wjechał także na skrzyżowanie
    > na czerwonym świetle... Mam rację?

    Nie sądzę. Wyjechał jedynie za linię warunkowego zatrzymania, za to
    mandatu nie ma :P A czy za sygnalizator - nie da się ocenić z filmiku.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138