  • 21. Data: 2013-10-09 21:35:59
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-10-09 21:01, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:56:23 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:
    > jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza
    > zagrożęnie.

    Nie udawaj slepca. Rowerzysta nie powinien sie pchac. Korka nie bylo
    jego zachowanie tylko stwarza zagrozenie. Wyprzedzanie to zagrozenie, a
    jak sie wepchnie na poczatek to za chwile go wszyscy wyprzedzaja to jest
    to zagrozenie - dla siebie i innych. Wlasnie tego brakuje rowerzystom -
    oceny sytuacji. Czasem jest uzasadnione zeby sie ustawic na poczatku a
    czasem nie.
    Tutaj bylo to zupelnie nieuzasadnione i mozna to traktowac jako
    glupote/czysta zlosliwosc rowerzysty.

    --
    mk4

  • 22. Data: 2013-10-09 21:38:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 09 Oct 2013 21:31:57 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    >Przecież mu nie wolno...

    Ale ja to wiem. Tylko chyba nie wszyscy rowerzyści o tym wiedzą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2013-10-09 21:38:24
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-10-09 21:12, Rafał Grzelak wrote:
    > masti wrote:
    > Tutaj calosc:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k

    No na tym filmiku widac dodatkowo, ze to wlasnie rowerzysta nadaje sie
    do psychiatry - wszak to on zachowal sie "na zlosc".

    --
    mk4

  • 24. Data: 2013-10-09 21:42:41
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-10-09 21:18, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
> [...]
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html

    > Zapomniałeś dodać o "bandycie" w samochodzie...
    >
    > Obejrzyj cały film.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k&sns=em

    No i czy w takim ujeciu kamery mozna powiedziec, ze nie bylo tam 1
    metra? Wydaje sie, ze dosc blisko przejechal ale nie podejmuje sie
    zawyrokowac, ze bylo mniej niz metr.

    --
    mk4

  • 25. Data: 2013-10-09 21:43:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:35:59 +0200 osobnik zwany mk4 napisał:

> [...]
    > czasem nie.
    > Tutaj bylo to zupelnie nieuzasadnione i mozna to traktowac jako

    i to uzasadnia gwałtowne hamowanie? wiesz, że to jest wykroczenie?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2013-10-09 21:44:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:34:59 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
    napisał:

    > Powitanko,

    > Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?

    wskażesz w PoRD, że am to jakiekolwiek znaczenie?

  • 27. Data: 2013-10-09 21:47:57
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 09 Oct 2013 21:20:41 +0200, jerzu napisał(a):

    > Rowerzystom wszystko wolno.
    >
    > http://youtu.be/3SnJHWrveJI

    Kierowcom też, nawet jeździć po chodniku:

    http://www.youtube.com/watch?v=kDklnGvamMM

    Wyciąganie ogólnych wniosków z jednostek jest bez sensu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 28. Data: 2013-10-09 21:56:07
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-09 21:44, masti pisze:

    > wskażesz w PoRD, że am to jakiekolwiek znaczenie?

    rotfl co ma do tego PoRD? nie jesteś w stanie samodzielnie określić co
    przyśpieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?

  • 29. Data: 2013-10-09 21:57:08
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-09 21:11, orcos pisze:

    > Nie zauważyłeś cudzysłowu, albo w szkole dla chamskich cwaniaczków nie
    > uczą polskiego. Nie oto chodzi, jakim samochodem ja jeżdżę, tylko
    > odbijam twoje słowa na innym poziomie. Uważasz, że moc pojazdu decyduje
    > o prawie pierwszeństwa? To ustępuj miejsca wszystkim Jelczom i Ikarusom,
    > one mają większy silnik niż jakiekolwiek pudełko jakim jeździsz.

    Masz urojenia? Gdzie pisałem coś o mocy samochodu?

  • 30. Data: 2013-10-09 22:04:49
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 09 Oct 2013 21:56:07 +0200, DoQ napisał(a):

    > nie jesteś w stanie samodzielnie określić co
    > przyśpieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?

    Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower. Obserwacja z ulic średniego
    miasta.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138