  • 151. Data: 2013-10-12 09:49:03
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-11 21:23, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Widzisz, już wiadomo, ze po drodze było jeszcze jedno skrzyżowanie -
    > dlaczego dwupedał je wyciął? Czego się wstydził?

    NIe wiem, nie wykluczone, że masz rację. Natomiast DoQ zażądał nagrania
    z _wcześniejszych_ skrzyżowań - a przed każdym wczesniejszym, mogło być
    kolejne wcześniejsze.

    Shrek.

  • 152. Data: 2013-10-12 09:49:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-12 07:46, Cavallino wrote:

    > Niestosowaność to by była na grupie o rowerach.
    > Tutaj za to każde złe słowo na samochód powinno być karane plonkiem, bo
    > jak ktoś tego nie rozumie, to zdecydowanie grupy myli.

    LOL.

    Shrek.

  • 153. Data: 2013-10-12 10:51:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A podobno rower to taki szybki środek transportu jest...

    No i?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 154. Data: 2013-10-12 12:11:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 12 Oct 2013 08:51:32 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >No i?

    To wszystko dzieje się na długości niecałego kilometra (wg. AutoMapy
    około 850 metrów). Rowerzysta potrzebuje na przebycie tego odcinka 5
    minut? Chyba nie. A skoro film jest pociety, to coś tam po drodze
    jeszcze się stało, co biednemu rowerzyście pewnie chluby by nie
    przyniosło.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 155. Data: 2013-10-12 12:21:15
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2013 12:11:34 +0200, jerzu napisał(a):

    > A skoro film jest pociety, to coś tam po drodze
    > jeszcze się stało, co biednemu rowerzyście pewnie chluby by nie
    > przyniosło.

    Albo nic się nie stało, więc bez sensu było to wrzucać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 156. Data: 2013-10-12 13:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > minut? Chyba nie. A skoro film jest pociety, to coś tam po drodze
    > jeszcze się stało, co biednemu rowerzyście pewnie chluby by nie

    5 minut było przykładowe - czepiasz sie słówek.
    Skoro nic w tym czasie sie nie działo ,to chyba nic dziwnego, ze zostało
    wyciete.

    Zreszta, gdyby sie cos działo, to moze kierowca wysiadłby na tych swiatłach
    udowadniać swoją rację a nie czekał az rusza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 157. Data: 2013-10-12 14:27:48
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-11 18:49, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Mateusz Rzewuski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:l35p0s$r8q$...@n...task.gda.pl...
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html

    > Jakim cudem nie jest?
    > PEDALARZ PLONK WARNING
    > Wypad na właściwą grupę z pedalarskim pierdzieleniem.
    Nie zniżę się do Twojego poziomu, bo za stary jestem.

    PLONK

    M.

  • 158. Data: 2013-10-12 15:28:19
    Od: a...@g...pl

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    ny-samochod-niemal-
    ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html

    > Jazda chodnikiem jest zabroniona.

    Ciekawe jak z jazdą po wjeździe na posesję...

    http://tnij.org/18f5

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 159. Data: 2013-10-13 13:38:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 12 Oct 2013 11:00:43 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Skoro nic w tym czasie sie nie działo ,to chyba nic dziwnego, ze zostało
    >wyciete.

    Nie, własnie dziwne. Dziwne jest to, że wyciął jakieś 30-40 sekund
    filmu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 160. Data: 2013-10-13 14:39:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie, własnie dziwne. Dziwne jest to, że wyciął jakieś 30-40 sekund
    > filmu.

    No tak, niewatpliwie brak fragmentu filmu zdecydowanie udowadnia całkowita
    wine rowerzysty...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,