  • 141. Data: 2013-10-11 22:12:39
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-11 22:08, masti pisze:

    > żeby blachosmrodziarz miał zagwozdkę.
    > Użycie przez Ciebie określenia dwupeł wskazuje, że nieinteresuje Cię
    > prawda bo ty już wiesz.

    Podobnie jak blachosmrodziarz u ciebie, winnego już wskazałeś.

  • 142. Data: 2013-10-11 22:27:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    On 11 paź 2013, you wrote in pl.misc.samochody:

    > dwupedał

    Może dlatego, zeby jakis trzypedał miał sie do czego przyczepić w
    oczywistej sytuacji.
    Bo pewnie nie dlatego, ze film, który pokazuje 5 minut jazdy na rowerze
    byłby nudny i pokazał na filmie tylko te framenty które miały znaczenie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 143. Data: 2013-10-11 23:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Podobnie jak blachosmrodziarz u ciebie, winnego już wskazałeś.

    Mysle, ze to było tylko po to, aby podkreslic niestosownośc takich
    wzajemnych okresleń...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 144. Data: 2013-10-11 23:46:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "DoQ" <p...@d...gmail.com> wrote in message
    > I pewnie jeszcze na podwójnym gazie, bez PJ, OC i aktualnych badań
    > technicznych.

    a merytorycznie cos masz do dodania?
    jazde po podwojnej ciaglej i odleglosc wyprzedzania widac na filmie

    moim zdaniem predkosc tez jest sporo przekroczona, ale pewnosci
    nie mam, to tylko wrazenie i tak to opisalem

    dodatkowo - skoro na tym kilometrowym odcinku spotykaja sie dwa
    (a wg. spiskowych teorii conajmniej trzy razy) to kierowca nie
    jedzie szybciej niz rowerzysta

    a teraz rozwin swoja probe reductio ad absurdum bo moim skromnym
    zdaniem zupelnie Ci nie wyszla

    --
    http://db.org.pl/

  • 145. Data: 2013-10-11 23:52:58
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-11 23:00, Budzik pisze:

    > Mysle, ze to było tylko po to, aby podkreslic niestosownośc takich
    > wzajemnych okresleń...

    Myślę, że nie masz racji. Masti od dawna faworyzuje 2 koła.

  • 146. Data: 2013-10-12 00:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Myślę, że nie masz racji. Masti od dawna faworyzuje 2 koła.

    A jednak okreslenia typu dwupedalarz widze najpierw u Romana.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 147. Data: 2013-10-12 00:45:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Oct 2013, ToMasz wrote:

    > Powtórzę poraz
    > kolejny: będzie lepiej, ale nie dlatego ze kultura wzrośnie, tylko że kamer
    > więcej....

    Kiedy ja od lat stwierdzam, że jednak kultura rośnie.
    Również patrząc z p. widzenie rowerzysty na kierowców.

    pzdr, Gotfryd

  • 148. Data: 2013-10-12 01:03:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 11 Oct 2013 20:27:56 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Bo pewnie nie dlatego, ze film, który pokazuje 5 minut jazdy na rowerze

    A podobno rower to taki szybki środek transportu jest...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 149. Data: 2013-10-12 07:46:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Mysle, ze to było tylko po to, aby podkreslic niestosownośc takich
    > wzajemnych okresleń...

    Niestosowaność to by była na grupie o rowerach.
    Tutaj za to każde złe słowo na samochód powinno być karane plonkiem, bo jak
    ktoś tego nie rozumie, to zdecydowanie grupy myli.

  • 150. Data: 2013-10-12 09:09:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Oct 2013 23:52:58 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Myślę, że nie masz racji. Masti od dawna faworyzuje 2 koła.

    myślę, że Twoje wizje mijają się z rzeczywistością. Natomiast Ty jak
    Cavallino uważacie się za "panów dróg". Ale wyrośniecie z tego.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?