  • 91. Data: 2013-10-10 11:45:58
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-10-10 10:51, Myjk pisze:
    > Thu, 10 Oct 2013 10:41:35 +0200, Robson

    > Psi obowiązek to ma wyhamować w normalnych warunkach na drodze, a nie jak
    > jakiś pajac sobie ubzdura, że jest nauczycielem i będzie heblować komuś
    > przed nosem. Gdyby doszło do kolizji i rowerzysta poszedłby z tym nagraniem
    > do sądu, z całą pewnością by wygrał.

    Przeczytaj _ze_zrozumieniem_ zdanie poprzedzające to, które zacytowałeś.

  • 92. Data: 2013-10-10 12:04:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-09 23:59, Budzik pisze:

    > Gosc w vanie to jakis popierdzieleniec. I tyle.

    I bardzo dobrze zdiagnozowałeś gościa :-)

    Ale trzeba też dla jasności sytuacji dodać że rowerzysta (gdyby trochę
    myślał) nie wjeżdżał by "gościowi" przed maskę i stawał pierwszy przed
    światłami - i już. Fakt że miał do tego prawo (i o zgrozo jeszcze z
    prawej strony miał prawo) ale nie musiał tego robić mając na uwadze że i
    tak za chwilę będzie wyprzedzany.

    Tak to jest jak swój trafi na swego a nowy (może jeszcze nie znany
    wszystkim przepis) bezwzględnie uprzywilejowuje rowerzystę nie bacząc na
    natężenie ruchu, szerokość jezdni i zdrowy rozsądek.

    PS. Czekam na następny filmik z mordobicia. :-)

  • 93. Data: 2013-10-10 12:08:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    przeczytaj ze zrozumieniem PoRD

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2013-10-10 12:42:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Oct 2013 11:45:58 +0200, Robson

    > Przeczytaj _ze_zrozumieniem_ zdanie poprzedzające to, które zacytowałeś.

    Ależ to jest właśnie rzecz kluczowa -- Ty nie wnikasz i właśnie źle.

    --
    Pozdor Myjk

  • 96. Data: 2013-10-10 12:56:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Przeczytaj _ze_zrozumieniem_ zdanie poprzedzające to, które
    > zacytowałeś.

    Zahamuj komus tak przed nosem, najlepiej na autostradzie i potem tłumacz
    policji ze on miał psi obowiązek wyhamować...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 95. Data: 2013-10-10 12:56:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kpisz, prawda? Zajechanie drogi i hamowanie to jedno, może tutaj miało
    > miejsce, nie wnikam.
    > Ale jadąc z tyłu masz psi obowiązek wyhamować. Nawet jadąc rowerem, bo
    > samochodu raczej nie masz.

    Może miało miejsce?
    Ale jaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 97. Data: 2013-10-10 14:22:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > I bardzo dobrze zdiagnozowałeś gościa :-)

    A dziękuje.

    > Ale trzeba też dla jasności sytuacji dodać że rowerzysta (gdyby trochę
    > myślał) nie wjeżdżał by "gościowi" przed maskę i stawał pierwszy przed
    > światłami - i już.

    Zapominasz, ze orwerzysta powinien wyprzedzic z lewej, zapukac w okno i po
    otwarciu zapluc popierdzielencowi w twrz. Za to wrzeczsniejsze
    wyprzedzanie.
    A tego nie zrobił, bo kulturalny.

    > Fakt że miał do tego prawo (i o zgrozo jeszcze z
    > prawej strony miał prawo) ale nie musiał tego robić mając na uwadze że i
    > tak za chwilę będzie wyprzedzany.

    Nie mozesz patrzyć na każdego uczestnika drogi jak na idiotę który z jednej
    strony nie potrafi wykonać prostego manewru wyprzedzania a z drugiej jego
    brak umiejetnosci tak go wewnetrznie frustruje, ze potem musi dac upust
    swoim emojoom.
    Gdyby tak podchodzić do ruchu drogowego, to praktycznie nie możesz wjechać
    na skrzyzowanie, bo bedziesz sie musiał obawiac, ze ten jadacy na
    podporządkowanej nie zna zasad pierwszenstwa i ma równie wielkie problemy z
    podstawowymi manewrami.

    > Tak to jest jak swój trafi na swego a nowy (może jeszcze nie znany
    > wszystkim przepis) bezwzględnie uprzywilejowuje rowerzystę nie bacząc na
    > natężenie ruchu, szerokość jezdni i zdrowy rozsądek.

    Swój na swego - to tak jakby morderca trafił na goscia smiecącego na
    ulicy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 98. Data: 2013-10-10 15:02:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-10 14:22, Budzik pisze:
    > Zapominasz, ze orwerzysta powinien wyprzedzic z lewej, zapukac w okno i po
    > otwarciu zapluc popierdzielencowi w twrz. Za to wrzeczsniejsze
    > wyprzedzanie.
    > A tego nie zrobił, bo kulturalny.

    Nie zapominam. Ale to by było postawienie się na równi z burakiem w
    blaszaku albo nawet poniżej tego poziomu.
    A przecież mamy być mądrzejsi, dawać dobry przykład... :-)

> [...]
    > strony nie potrafi wykonać prostego manewru wyprzedzania a z drugiej jego
    > brak umiejetnosci tak go wewnetrznie frustruje, ze potem musi dac upust

    Mogę patrzeć w taki sposób żeby już "powziętego" niebezpieczeństwa na
    drodze nie powiększać. I tak jest wystarczająco niebezpiecznie.
    Można nagrać i zgłosić na policję tak jak "wadza" poucza. :-)

> [...]
    > na skrzyzowanie, bo bedziesz sie musiał obawiac, ze ten jadacy na
    > podporządkowanej nie zna zasad pierwszenstwa i ma równie wielkie problemy z

    To było ewidentne zachowanie już po fakcie i chęć szczeniackiego
    postawienia na swojej racji.
    Piszesz o czymś zupełnie innym.

    > Swój na swego - to tak jakby morderca trafił na goscia smiecącego na
    > ulicy...

    Zamiast dążyć do pogodzenia antagonizmów ciągle wynajdujesz argumenty o
    słabszych, gorszych, uciśnionych. Masz do tego prawo.
    Ale podobno modne ostatnio jest równouprawnienie. ;-)
    Tak ciekawe zagadnienie do dyskusji o socjalizmie.

    Mordercy się samemu nie wymierza sprawiedliwości. To "państwo ma monopol
    na przemoc". :-)

    Taki mamy system. Takie prawo. Dorośnij.

  • 99. Data: 2013-10-10 15:31:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Thursday, October 10, 2013, 9:52:44 AM, you wrote:

    > poczytaj sobie ile kosztuje nieuzasadnione hamowanie i stwarzanie
    > zagrożenia w ruchu drogowym.

    A ile kosztuje nieuzasadnione omijanie chodnikiem, blokowanie ruchu i
    stwarzanie zagrożenia w ruchu? Art. 3 PoRD pedalarzy nie obowiązuje?

    Trafił burak w puszce na jeszcze większego buraka dwupedalskiego i
    tyle.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 100. Data: 2013-10-10 15:33:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mateusz,

    Thursday, October 10, 2013, 10:37:49 AM, you wrote:

> [...]
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html
    > Jak już to omijał, a to chyba nie jest zabronione?

    Jazda chodnikiem jest zabroniona.

    > Nawet po chodniku, jeśli mógł stanąć PRZED sygnalizatorem.

    Ominął tylko po to, żeby sprowokować kierowcę samochodu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan