  • Data: 2013-10-09 21:18:12
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzo
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html

    Zapomniałeś dodać o "bandycie" w samochodzie...

    Obejrzyj cały film.

    http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k&sns=em

    > Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony
    > po chodniku?

    Nie wyprzedzał, tylko omijał :-) I też kompletnie nie pojmuję po co.

    Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że rowerzysta dodatkowo, oprócz
    nielegalnej jazdy po kawałeczku chodnika wjechał także na skrzyżowanie
    na czerwonym świetle... Mam rację?

    Jako rowerzysta nigdy bym sobie nie pozwolił na taki manewr.
    Tym bardziej bym nie władował się przed samochód, którego kierowca przed
    chwilą mnie wyprzedził "na żyletkę"

    Kilka razy takim delikwentom wspomniałem przez szybę, że powinni z
    większą rozwagą wyprzedzać. Zazwyczaj kończyło się to zrozumieniem.
    Ale jak wspomniałem, do głowy by mi nie wpadło, aby się przed takiego
    pakować.

    Zdecydowana większość kierowców wyprzedza mnie normalnie (to samo widać
    na filmie, większość kierowców wyprzedziła rowerzystę ze sporym zapasem)

    Czasem się zdarzy jakiś samochodowy wojownik, ale tych puszczam przodem,
    nie ma co wdawać się z idiotą w dyskusję.

    A kierowca nie powinien być niestabilny emocjonalnie. Za to nagłe
    hamowanie przed rowerzystą powinien odpowiedzieć karnie. A rowerzysta za
    jazdę po chodniku i czerwone światło.

    Kilka razy, gdy jechałem samochodem jakiś rowerzysta mi "podpadł". Nigdy
    sobie jednak nie pozwoliłem sobie na ataki przy użyciu samochodu. Jak mi
    się udało podjechać, tłumaczyłem i się rozstawaliśmy w zgodzie. Tak jest
    lepiej.

    Seco