eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasy w benzyniakach › Re: Dwumasy w benzyniakach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dwumasy w benzyniakach
    Date: Wed, 24 May 2017 17:01:01 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 52
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <of3omt$6ch$1@node2.news.atman.pl> <of3r0e$eam$1@node1.news.atman.pl>
    <of44po$hns$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <of9r76$f75$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ofkrd1$k2j$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <og0lj9$gru$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1495645261 28882 79.173.35.121 (24 May 2017 17:01:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 May 2017 17:01:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605721
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Jak takie doblo zgrubnie o kolejne kilkadziesiat/pareset kg i silnik
    > bedzie mocniejszy to moze i dwumase dostanie?
    >
    Może, jak ze 100KM zrobi sie 250 to ja rozumiem...
    Ja pokazywałem przypadek gdzie moc praktycznie nie wzrosła a dwumasa sie
    pojawiła.
    >
    >> bo o dieslu pisze, ze zaczeli wkładac dwumasy do wszystkiego chociaz
    >> to nie do konca potrzebne.
    >>
    >> W benzynach, jak juz zauwazalismy, tego efektu *jeszcze* nie ma na
    >> taka skale. Podkreslam - *jeszcze*...
    >>
    > Ale tu dyskutujemy ze trend widzimy i w bezynach tez. Jakas omega
    > oplowska juz dwumase ma..
    >
    >
    > I wracajac do ducato:
    >
    > ducato 1:
    > diesle: 69, 82, 72, 75, 92, 95 KM
    > ducato 2
    > diesle: 68, 69, 82, 90,80, 84, 116, 109, 87, 122, 127 KM
    > ducato 2 fl
    > diesle: 84, 110, 127, 147 KM
    > ducato 3 do 2011
    > diesle: 100, 120, 130, 157, 136 KM
    > ducato 3 po 2011
    > diesle: 115, 130, 148, 157, 177 KM
    > ducato 3 po 2014
    > diesle: 115, 130, 150, 180 KM.
    >
    > Teraz musial bys powiedziec ktory z tych silnikow najpierw nie mial
    > dwumasy a teraz ma i trza by zobaczyc czy rozmiar/moc sie zmienil itp.
    >
    > Ale trend widać i moce sie podnosza. Wlasciwie to nie o moc chodzi a o
    > moment ale z grubsza trend jest podobny.
    >

    Ducato 3 100km czyli silnik 2.2
    Od któregoś momentu ZTCW ma juz dwumase chociaz moc wzrosła bodaj tylko o
    10km.



    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: