-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dwumasy w benzyniakach
Date: Wed, 24 May 2017 17:01:01 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 52
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <of3omt$6ch$1@node2.news.atman.pl> <of3r0e$eam$1@node1.news.atman.pl>
<of44po$hns$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<of9r76$f75$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ofkrd1$k2j$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<og0lj9$gru$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<b...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<e...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<8...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1495645261 28882 79.173.35.121 (24 May 2017 17:01:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 May 2017 17:01:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605721
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik s...@g...com ...
> Jak takie doblo zgrubnie o kolejne kilkadziesiat/pareset kg i silnik
> bedzie mocniejszy to moze i dwumase dostanie?
>
Może, jak ze 100KM zrobi sie 250 to ja rozumiem...
Ja pokazywałem przypadek gdzie moc praktycznie nie wzrosła a dwumasa sie
pojawiła.
>
>> bo o dieslu pisze, ze zaczeli wkładac dwumasy do wszystkiego chociaz
>> to nie do konca potrzebne.
>>
>> W benzynach, jak juz zauwazalismy, tego efektu *jeszcze* nie ma na
>> taka skale. Podkreslam - *jeszcze*...
>>
> Ale tu dyskutujemy ze trend widzimy i w bezynach tez. Jakas omega
> oplowska juz dwumase ma..
>
>
> I wracajac do ducato:
>
> ducato 1:
> diesle: 69, 82, 72, 75, 92, 95 KM
> ducato 2
> diesle: 68, 69, 82, 90,80, 84, 116, 109, 87, 122, 127 KM
> ducato 2 fl
> diesle: 84, 110, 127, 147 KM
> ducato 3 do 2011
> diesle: 100, 120, 130, 157, 136 KM
> ducato 3 po 2011
> diesle: 115, 130, 148, 157, 177 KM
> ducato 3 po 2014
> diesle: 115, 130, 150, 180 KM.
>
> Teraz musial bys powiedziec ktory z tych silnikow najpierw nie mial
> dwumasy a teraz ma i trza by zobaczyc czy rozmiar/moc sie zmienil itp.
>
> Ale trend widać i moce sie podnosza. Wlasciwie to nie o moc chodzi a o
> moment ale z grubsza trend jest podobny.
>
Ducato 3 100km czyli silnik 2.2
Od któregoś momentu ZTCW ma juz dwumase chociaz moc wzrosła bodaj tylko o
10km.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
H. Jackson Brown, Jr.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.17 20:50 re
- 24.05.17 22:08 s...@g...com
- 24.05.17 23:00 Budzik
- 25.05.17 11:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-14 Re: Dlaczego nie było (pełzającego) zamachu stanu? Bo minister Bodnar już "zawiesił" prokuratora Ostrowskiego
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=