  • Data: 2021-02-16 13:45:14
    Temat: Re: Dwor... rondo.
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    JaTolko w
    <news:s0gcnj$f1t$1@gioia.aioe.org>:

    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Na rondzie skręca się w lewo, bo przecież masz kierownicę
    > i koła skręcone w lewo.

    Wytnij jeszcze nitkę między uszami...

    > Na rondzie nie ma zmiany kierunku w lewo.

    To dlaczego jest oznakowanie na rondzie: w lewo, prosto, w prawo

    Ale tak czy tak, cały czas mowa o zajęciu właściwego pasa przed
    skrzyżowaniem...
    To czy jest ono oznaczone C-12 (plus ewentualnie A-7), czy tylko D-1/A-7
    jest bez większego znaczenia. Wtedy (przed skrzyżowaniem) podejmujesz
    decyzję w którym kierunku chcesz jechać (nie na skrzyżowaniu, tylko przy
    jego opuszczaniu).

    I cały czas mowa o skryżowaniach z więcej niż jednym pasem na wjeździe...

    Takie jak to niżej ja tne na wprost, czyli "lekko po prawej stronie wyspy",
    ale ustawiam się ja ta Toyota...
    <https://goo.gl/maps/jweneJpMSZBWJShs5>

    > Na rondzie jest tylko możliwość jazdy w kierunku na wprost, lub w prawo.

    Głupiś jak but wielomilowy:

    Tu masz C-12 bez A-7:
    https://goo.gl/maps/AJ3QcZagtf82daWGA

    Tu widać A-7 dla tych z lewej i widać, że mają na jezdni "w lewo" i "w
    prawo". Nie maja "prosto".
    https://goo.gl/maps/CYTEP2c5Jfd24SR57

    Widać, że ten z prawej ma tak samo...
    https://goo.gl/maps/9EwZsXetkgyVstvx8

    Pokażesz zapewne swoim brudnym paluchem z dupy wyjętym gdzie na tym
    oznakowanym C-12 skrzyżowaniu jest możliwośc jazdy na wprost i nie ma
    możliwości jazdy w lewo...

    Skąd wy się co rok/dwa bierzecie, że takie podstawy trzeba tłumaczyć?

    --
    'Tom N'