    From: "jack" <j...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dwóch inwalidów na parkingu.
    Date: Fri, 18 Feb 2011 17:35:45 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > To nie mogłeś 3 metry dalej zaparkować? skoro jak piszesz cały parking

    > był pusty.

    > Mam sąsiada inwalidę, taki troche ewenement, bo po polio.

    > Gość jest tak pogodny i sympatyczny że jak go ktoś widzi z daleka, to

    > zawsze podbiegnie żeby mu pomóc wejść na schodek do klatki.

    > Wcale nie złośliwy, wręcz łagodny.

    > Każdemu komu sie wydaje że inwalidztwo to taki pikuś proponuję żeby

    > wziął sobie z domu taboret i pasek. Postawić krzesło obok samochodu,

    > związać nogi paskiem, i spróbować wsiąść do auta, wciągając za sobą

    > taboret.

> [...]

    No to powiem ci ze kiedyś byłem inwalidą:Miałem złamany kregosłup-kompresyjnie.
    I tak z 4 miechy podpierałem sie kulami i nie stawałem na parkingach
    dla[zdrowych ]inwalidów[nie miałem nalepki ]i jakoś nie miałem wiekszych
    problemów z komunikacją[fakt miałem duzo czasu]
    Rechabilitacja wymaga ruchu.
    pozdro.jack