    From: "JacekG." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dwóch inwalidów na parkingu.
    Date: Thu, 17 Feb 2011 19:17:28 +0100

    W dniu 2011-02-17 15:27, Jacek pisze:
    > Dziś byłem świadkiem ciekawej scenki na parkingu pod marketem.
    > Na miejsce dla inwalidy (jedno było) chciało wjechać dwóch dziadków.
    > Jeden miał nalepkę inwalidzką na szybie, a drugi nie. Żaden nie chciał
    > ustąpić a sprawa była o tyle dziwna, że było sporo wolnych "zwykłych"
    > miejsc. Po wymianie pierwszych "uprzejmości" klaksonem dziadki wyszły ze
    > swoich bolidów i pierwsze, co usłyszałem, to ty ch*** obsr***
    > Niewiele brakowało, a daliby sobie po mordach.
    > Bojowy duch widać w narodzie nie ginie ........ k**** mać
    > Jacek
    Tacy są ludzie, ale nie wszyscy, też mi się z takich dziadków chce śmiać.
    Co do uprawnień to mam takie uprawnienia przyznane na stałe, od dwóch
    lat.Korzystam z karty, jak muszę.
    Życzę Wam abyście nigdy nie nabyli uprawnień potrzebnych do otrzymania
    "Karty Parkingowej osoby niepełnosprawnej".

    Pozdrawiam.
    JacekG.