    From: "Vituniu" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dwa źródła sygnału do jednego monitora
    Date: Fri, 13 Aug 2010 13:37:46 +0200

    > Mam wątpliwości, czy monitor
    > poradzi sobie z sygnałem analogowym na wejściu DVI

    Instrukcja twierdzi, ze to jest DVI-D, czyli "analogowe"
    piny sa podpiete do czarnej dziury...

    > - np. czy nie zewrze go z drugim wejściem.

    Nie.

    > I czy w ogóle wolno podłączać dwa sygnały jednocześnie.
    > W instrukcji o tym nie wspominają.

    Zazwyczaj nie ma z tym zadnych problemow. Sam czesto korzystam.

    Jedyne czego nalezy unikac, to spinania mas urzadzen podpietych
    pod rozne "fazy" domowej istalacji. Czasem roznica potencjalow
    pomiedzy dwoma teoretycznymi "zerami" potrafi zrobic niezle kuku...

    pozdrawiam,
    Vituniu.