eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDwa sposoby wejścia na mikrokontroler, które odporniejsze na zakłócenia? › Re: Dwa sposoby wejścia na mikrokontroler, które odporniejsze na zakłócenia?
  • Data: 2013-04-30 18:38:22
    Temat: Re: Dwa sposoby wejścia na mikrokontroler, które odporniejsze na zakłócenia?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A od siebie polecam stosowanie takiego kondensatorka między PE a masą,
    > jeśli dotychczas nie stosowałeś.

    Spotkałem się już z tym (nie w moim urządzeniu), i pamiętam, że
    rzeczywiście to likwidowało dziwne problemy, które wystąpiły, kiedy
    kondensatorek się odłączył.

    Więc tajemnicza ale pozytywna rola tego kondensatora jest mi znana, choć
    osobiście na razie nie korzystałem, ponieważ ostatnio robię raczej
    urządzenia zasilane z innych źródeł niż sieć (akumulatory np.)

    Ale dobrze wiedzieć na wszelki wypadek.