  • Data: 2011-05-24 16:45:13
    Temat: Re: Dwa sposoby na wykorzystanie lasera
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Komara mozna latwo zalatwic.
    >Wystarczy szybka kamera i linijka laserów. po stwierdzeniu ruchu
    (>zamiast kamery mozna dac bariere swietlna) odpalany jest laser.
    >Gdyby zastosowac "galvo" to mozna sie obrobic powiedzmy 2 laserami i
    >sterowaniem lusterkami na galvach.
    >Calosc do zrobienia jako praca dyplomowa w technikum.

    hłe hłe, już to widzę :)
    CIekaw jestem, czy zdajesz sobie sprawę, jak to kamera musiałaby być, żebyś
    dostrzegł komara...
    Sama kamera o tej rodzielczości zabije cię ceną. O szybkości działania,
    która byłaby niezbędna,
    oprogramowaniu, które z taką szybkości będzie w stanie analizować obraz, to
    jest raczej zadanie
    na pracę doktorską. I to dobrą :)

    Chyba, że wpuścisz tego komara do akwarium 10x10x10 cm, to może :)