  • Data: 2011-10-07 12:40:42
    Temat: Re: Dwa pytania o papierologie...
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-07 12:34, Rychu pisze:
    > Samochód musi mieć kratkę, żeby być ciężarowym, ale
    > wcale nie trzeba jej wymontowywać, żeby nim nie był.
    OK, chociaż praktyka w operacjach "ciężarowy-->osobowy" pokazuje coś
    innego...

    > Wystarczy zamontować 5. pas bezpieczeństwa, a jak trafisz
    > na dobrego diagnostę, to i to nie będzie konieczne.
    Rozwiń, bo jakoś nie widzę możliwości legalnej jazdy pojazdem z 4 pasami
    bezpieczeństwa w 5 osób. Zwłaszcza "dobry diagnosta" mnie zaintrygował,
    znaczy mówisz o takim który weźmie DR z wkładką? To jest spore
    podłożenie się, bo w przeciwieństwie do "dolegliwości" typu wyciek z
    silnika, dziurawy tłumik i wytłuczone zawieszenie które, teoretycznie,
    mogą się pojawić już po "przeglądzie" to brak pasa bezpieczeństwa jest
    ewidentny i wyjdzie przy pierwszej dokładniejszej kontroli.
    > Po prostu musisz mieć zaświadczenie ze SKP, że pojazd dnia
    > tego i tego stał się samochodem osobowym.
    OSKP jeśli już, a tam o wałki ciężej. Na jakiej podstawie OSKP ma
    wystawić to zaświadczenie jeśli nie na podstawie faktury z warsztatu?

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: