  • 1. Data: 2010-08-03 00:00:15
    Temat: Dwa miesiące w stanie czuwania
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    W telefonie Sonim XP3 Quest - 1500h w stanie czuwania. No podzieliwszy tą
    "prawdę" przez 3, tak aby ją przełożyć na rzeczywistość, to i tak niezły
    czas. Jak oni to zrobili?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-08-03 12:35:11
    Temat: Re: Dwa miesiące w stanie czuwania
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    A miałeś tego klocka w dłoni ? Jest gdzie schować baterię :). Chyba Vobis to
    sprzedaje - możesz iść pomacać.
    Znajomy używa tego jako aparat wspierający iphona i do bardziej hardcorowych
    wypadów - jest bardzo zadowolony a ma już 2 takie sztuki na stanie.

  • 3. Data: 2010-08-03 13:48:57
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-08-2010 o 14:35:11 Tomi <t...@t...pl> napisał(a):

    > A mia?e? tego klocka w d?oni ? Jest gdzie schowaae baterie :). Chyba
    > Vobis to
    > sprzedaje - mo?esz i?ae pomacaae.
    > Znajomy u?ywa tego jako aparat wspieraj?cy iphona i do bardziej
    > hardcorowych
    > wypadów - jest bardzo zadowolony a ma ju? 2 takie sztuki na stanie.

    170g a gabarytowo właściwie w jako takim standardzie. A jak mu trzyma
    bateria? Ze 2 tygodnie przy "normalnym" użytkowaniu?

    Przydałby się mojemu wujasowi, jemu to szybko telefony umierają.. ale
    1300zł to dla niego za dużo, mimo że pewnie szybko by mu się zwróciło :)

  • 4. Data: 2010-08-03 14:05:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    >W telefonie Sonim XP3 Quest - 1500h w stanie czuwania. No
    >podzieliwszy tą "prawdę" przez 3, tak aby ją przełożyć na
    >rzeczywistość, to i tak niezły czas. Jak oni to zrobili?

    Niewypasiona elektronika+duza bateria i wychodzi 1500h w warunkach
    laboratoryjnych :-)

    J.